Intresse för lokal

#1 - 10 oktober 2012 00:04
Har du dåligt med plats hemma eller måste platsen i hemmet delas med en "bättre" halva som inte förstår sig på akvarier?
Skulle du vilja ha en trevlig källarlokal att förfoga över där du kunde ha dina burkar?

Då är du som jag! :)

och bor du i eller runt Trollhättan så hade vi ju kunnat försöka hitta nån lokal ihop. Eller bor du här i området och redan har en lokal till ändamålet men känner dig lite ensam och vill ha sällskap, ja då har du ju mig! ;)

Men även ni andra som inte är i mitt närområde, hur har ni löst det om ni har för lite plats hemma?
#2 - 10 oktober 2012 06:18
Intresse för lokal

Majkie88 skrev:
Har du dåligt med plats hemma eller måste platsen i hemmet delas med en "bättre" halva som inte förstår sig på akvarier?

Skulle du vilja ha en trevlig källarlokal att förfoga över där du kunde ha dina burkar?

Då är du som jag! :)

och bor du i eller runt Trollhättan så hade vi ju kunnat försöka hitta nån lokal ihop. Eller bor du här i området och redan har en lokal till ändamålet men känner dig lite ensam och vill ha sällskap, ja då har du ju mig! ;)

Men även ni andra som inte är i mitt närområde, hur har ni löst det om ni har för lite plats hemma?

Staplar på höjden :)
#3 - 10 oktober 2012 07:45
Majkie88 skrev:

Man får göra sig av med allt som egentligen är onödigt. Bli lite effektiv. Ett hett tips är att börja med frugan. Då löser sig resten av sig själv eftersom hon tar med sig allt krafs som står i vägen, typ teven, matbordet, sängen, byrån, soffan, barnen och så vidare.
#4 - 10 oktober 2012 09:11
Karl Holm skrev:
Man får göra sig av med allt som egentligen är onödigt. Bli lite effektiv. Ett hett tips är att börja med frugan. Då löser sig resten av sig själv eftersom hon tar med sig allt krafs som står i vägen, typ teven, matbordet, sängen, byrån, soffan, barnen och så vidare.

Haha ja sant är att göra sig av med henne löser problemet, de är ju hon som tycker de blir trångt inte jag :) meeen vill iaf försöka ha kvar förhållandet. ;)
#5 - 10 oktober 2012 09:16
Staplar på höjden :)
ja de är ingen dum idé! Bara rädd de ska bli för tungt på lgh golvet med flera kar över varandra. Tyngden blir ju centrerad på ungefär halva ytan fast med samma vikt om som har 2x375l på varandra som om man hade haft ett stort 720l
#6 - 10 oktober 2012 09:54
Betonggolv håller :)
#7 - 10 oktober 2012 10:19
släng ut TV´n = minst en 375L balja. så jävla stora tv apparater som folk har nu förtiden.

annars lät ju lokal som en rolig ide, synd man bor i fel del av landet.
#8 - 10 oktober 2012 11:58
Karl Holm skrev:

Problemet med den teorin är att det kan bli så att det blir hon som sitter kvar och att i det där med allt löst som går att få tag på ingår även pengar. Bortsett från det är tanken helt rimlig.
#9 - 10 oktober 2012 22:11
Stefan, kanske skulle se om man kan flytta in i gamla klubblokalen? Den har ju vart full med kar förut :) vet du sån ca va de var i hyra på den?
#10 - 10 oktober 2012 22:21
Jag tror hyran låg på ca 2000kr..
#11 - 11 oktober 2012 11:52
stefanr72 skrev:
Jag tror hyran låg på ca 2000kr..

Oj de va rätt billigt, var ju rätt stor lokal. Dra ihop minst 4 personer så blir de ju inte mer än 500 pix i mnd :)

Annons