Intreserade boråsare,kontakta mig!

#1 - 10 februari 2010 14:00
Har prata med borås zoologiska ägaren häromdan för o kolla hur många är intreserad av att starta en akvarje förening här i borås.
Vi tänkte först kolla hur många vill vara med.
Ni som är intreserade skriv till mig här på zoopet eller kontakta boråszoologiska ägaren som liger i knalleland.
#2 - 10 februari 2010 14:21
jag är intresserad av att vara med.
#3 - 10 februari 2010 15:54
Jag är intresserad.
#4 - 10 februari 2010 16:46
jag är lite intresserad
#5 - 10 februari 2010 19:40
Flaxss skrev:
jag är intresserad av att vara med.

Okej
Du få gärna lämna dit nummer eller email då kontaktar jag dig så fort vi bestämt ett möte.
#6 - 10 februari 2010 19:41
PiaJo skrev:
Jag är intresserad.

Du få gärna lämna ditt nummer eller email då kontaktar jag dig när vi bestämt ett möte.
#7 - 11 februari 2010 11:15
Mikael, som han heter på Borås Zoologiska har tillsammans med mig och en del andra personer, suttit i styrelsen för den tidigare akvarieföreningen i Borås. Jag tänkte ta och försöka spåra upp några av dessa och se vad som finns kvar från den tiden. Se om den föreningen är helt nerlagd eller bara ligger i dvala. Återkommer med info om den saken.

Är den helt borta är jag ev intresserad av att medverka till en ny. Är den bara i dvala borde det kanske inte vara så svårt att kickstarta den igen? Värt ett försök?
#8 - 11 februari 2010 11:56
Ja, jag är verkligen för en kickstart av den gamla föreningen om den finns! Hade varit roligt!
#9 - 11 februari 2010 18:45
Sultanen skrev:
Ja, jag är verkligen för en kickstart av den gamla föreningen om den finns! Hade varit roligt!

Håller med dig.
Jag har pratat med boråszoologiska ägaren om att kolla hur många som är intreserad o vara med för o starta igen.
Hoppas att det är många som kan vara med!
#10 - 13 februari 2010 13:38
Det finns säkert ett gäng om man kommer igång och gör lite reklam för det hela :)
#11 - 14 februari 2010 18:49
Sultanen skrev:
Det finns säkert ett gäng om man kommer igång och gör lite reklam för det hela :)

Hoppas det!
Det skulle vara jätte kul och umgos med boråsare som har intresse för akvarje fiskar.
jobbar mycket just nu men snart komer vi igång förhopningsvis!
vi ses sultanen
#12 - 16 februari 2010 11:50
monsieur skrev:
Hoppas det!

Det skulle vara jätte kul och umgos med boråsare som har intresse för akvarje fiskar.

jobbar mycket just nu men snart komer vi igång förhopningsvis!

vi ses sultanen

Det kunde vara trevligt!

Finns det någon här i Borås eller i närheten av borås som har ett UVC Filter liggandes, behöver verkligen låna ett i ett par dagar!
#13 - 16 februari 2010 13:08
Sultanen skrev:

Finns det någon här i Borås eller i närheten av borås som har ett UVC Filter liggandes, behöver verkligen låna ett i ett par dagar!

Tyvärr inte :( men skall ha öronen öppna.
#14 - 16 februari 2010 14:48
Ja, snälla, ha det, behöver verkligen köra den i mitt växtkar, den här algen tar död på allt då den flyter runt i vattnet och blockerar ljuset :S
#15 - 16 februari 2010 17:11
Skulle vara kul med någon förening i Borås!
#16 - 16 februari 2010 21:47
Jag är intresserad MEN bara som typ stödmedlem ekonomiskt och moraliskt :) Alltså jag har inte ofta tid att ta mig iväg på saker eller vara med och organisera, men intresset är ju tillräckligt för enstaka träffar.
#17 - 16 februari 2010 21:49
Det är ju folk som är det viktiga, träffa lite nördar och snacka skit ;)
#18 - 28 februari 2010 12:00
Jag är intresserad av att vara med:)

Lite studiebesök hos varandra hade även oxå det varit ett roligt inslag i det hela för o se hur man håller sina fiskar :D
#19 - 1 mars 2010 09:24
vi hade den varianten förut. vi filmade/fotade medlemarnas akvarium och visade upp på mötet för alla ville inte ha hem en massa människor. Vi deltog också i akvarie västs hempristävlan om snyggaste akvariet m.m.

Har fortfarande inte fått tag på den tidigare ordföranden men hobbar på det och återkommer inom kort med mer info

Annons