miaz skrev:Liten varning för Zooplanet. Beställde grejer i början på maj och blev lovad leverans på 2-6 dagar. Det tog över en månad! Gick inte att nå dem på telefon och inget svar på mail. Lagom kul att vara utan ljusramp så länge....
Pumba skrev:va glad att du inte köpte dem på pwss, då hade du troligen fått vänta en bra bit efter semestern innan du fått den....
maria_ skrev:Någon som vet en bra internetbutik med akvarietillbehör? Jag börjar nämligen bli duktigt trött på djuraffären i Eslöv som inte har något alls. Var där idag och frågade efter nitrivec, vilket de inte hade. Detta behövs ganska akut, jag hade egentligen planerat att byta filter i morgon, men det går ju inte nu. Jag börjar få ett nervöst sammanbrott.
Pumba skrev:va glad att du inte köpte dem på pwss, då hade du troligen fått vänta en bra bit efter semestern innan du fått den....
miaz skrev:Liten varning för Zooplanet. Beställde grejer i början på maj och blev lovad leverans på 2-6 dagar. Det tog över en månad! Gick inte att nå dem på telefon och inget svar på mail. Lagom kul att vara utan ljusramp så länge....
maria_ skrev:http://grand-prix.se har jag faktiskt beställt från förra veckan. Men det har inte dykt upp än. Vet inte hur lång tid det tar, men jag hoppas det kommer snart, för jag vill ha mitt räkvänliga filter och mina vattentester. Det jobbiga är bara att man får betala 100 kr extra för frakt och fakturaavgift. Det är liksom inte som så att man går in och beställer en produkt för 30 kr som man behöver, utan man får planera sina inköp. Vilket är tråkigt, eftersom jag nu har kommit på en massa mer saker jag behöver. Akvariesilikon till exempel. Vill bygga lite (större) grottor till mina fiskar som INTE rasar ihop. Kan man förresten göra det med kolstenar? För jag har några sådana, så de skulle jag ju kunna använda då. Men jag har märkt att det lossnar bitar lite då och då, så de är kanske inte så säkra att bygga med?