internetbutik

#1 - 22 juli 2009 17:52
Hej! Har sett att det är klart billigare att köpa foder, vattenberedning osv på nätet. Var inne på Flodströms, lade lite varor i varukorgen och upptäckte sedan att deras fraktkostnad var allt annat än rimlig!
Känner någon till lämplig nätbutik?
#2 - 22 juli 2009 18:02
guldfisken.se köper jag alltid ifrån. Kanske inte allra billigast men billiga nog och dessutom väldigt snabba med suverän service. Allt jag beställt av dem har skickats inom en dag. En gång råkade de skicka fel sak och efter att ha skickat ett mail till dem så skickade de rätt sak på en gång och jag fick behålla det de skickat fel. Så de kan jag verkligen rekommendera.

Annars är pwss.se också populära. Har aldrig beställt av dem så kan inte lämna omdöme där.

Sedan vet jag inte riktigt vad en rimlig fraktkostnad innebär för dig. 60-70 kronor är nog minimum på de flesta ställena och lägger man på en massa saker får man nog räkna med att betala en hundring.
#3 - 24 juli 2009 15:57
Mycket prat om pwss både gott och ont, personligen har jag aldrig haft problem med dem och blivit väldigt gott bemött och hög service

Annons