Hittade denna sida med lite olika inredningsförslag det som är bra är att det står vilka moduler som används, även bilder på slimeline med modul...
hoppas det kommer till användning för någon.:)
http://www.unimati.dk/Dekoration.htm
dELIRiUM2009 skrev:Hittade denna sida med lite olika inredningsförslag det som är bra är att det står vilka moduler som används, även bilder på slimeline med modul...
hoppas det kommer till användning för någon.:)
http://www.unimati.dk/Dekoration.htm
dELIRiUM2009 skrev:"BTN" "MODUL" a - u stavas likadant på svenska så jag tror nog de flesta kan klura ut vad de har använt i respektive akvarium om inte så kan jag bara beklaga.....:confused:
fesoj skrev:funderar åxå på en rainforetst fast lite större, vet du vad frakten kostade?
Peacefrogh skrev:Frakten blev ganska hög, ca 200 danska.
Aquaterra skrev:Har du köpt bakgrund av unimati? Och fått den skickad? Vi har kontrakt och ensamrätt på Aquaterra i Sverige och han bryter mot vårat kontrakt med Aquaterra om han säljer till Sverige. Du kan därimot åka ner till Danmark och handla i hans butik det bryter ej mot kontraktet.
Markus1984 skrev:Varför har dom en web-butik där alla kan köpa ifrån om ni har ensamrätt på bakgrunderna?
Aquaterra skrev:Har du köpt bakgrund av unimati? Och fått den skickad? Vi har kontrakt och ensamrätt på Aquaterra i Sverige och han bryter mot vårat kontrakt med Aquaterra om han säljer till Sverige. Du kan därimot åka ner till Danmark och handla i hans butik det bryter ej mot kontraktet.
Aquaterra skrev:Jag känner Ole på Unimati personligen och innan vi fick ensamrätten på Aquaterra i Sverige var det fritt fram för honom att sälja här. Nu har vi Kontrakt med Aquaterra och det förstör ju en del för våra Svenska butiker som handlar av oss om deras kunder köper från Danmark. Om nu Ole sålt detta efter sept 08 så har han brutit mot Aquaterra. Jag antar att han hoppats ingen skulle säga att de handlat utav just honom. Har redan Kontaktat Aquaterra idag så får vi se vart det leder.
Att åka till Danmark och köpa bakgrunderna kan man göra , beställer man så skall Unimati hänvisa till generalagenten för Sverige.
Dre skrev:Väcker denna tråd lite.
Vilka butikersäljer RockZolid i Sverige? Finns någon?
Finns andra alterntiv till BTN?
travianplayer skrev:jo en det andra fattar man ju inget av!
Auratusen skrev:så man kan alltså inte beställa bakgrunderna på de danska sidorna? för rockzolid är så himmla snygga. kan man inte få tag på dom på något annat sätt än att åka till danmark?