Inloggningsproblem

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 4 januari 2005 16:53
Christian kommer att sätta sig om lite drygt en timme att sätta sig och börja svara de som mailat honom om inloggningsproblem och som han ännu inte hunnit besvara (ett 50-tal återstår) - så han hoppas kunna besvara alla sådana inkomna mail under kvällens/nattens lopp
#2 - 4 januari 2005 17:46
Då var jag inkopplad. Börjar nu med att besvara alla mail. Inloggningsproblemen tar jag i första om gången.
#3 - 4 januari 2005 18:59
Dottern visade att hon hade fått magsjuka just när jag skulle börja. Därför lite sen.

Nu ska alla med inloggningsproblem ha fått svar. Har du inte det får du maila igen till [email]christian@zoopet.com[/email]
#4 - 4 januari 2005 20:22
Meh!!!! har du ett LIV????!!!! [:O] :eek: :D
#5 - 4 januari 2005 20:30
Appropå inloggningsproblem, är det fel om jag inte kan logga in på förstasidan? Jag får felmeddelandet att jag har skrivit in fel användarnamn eller lösenord. Men loggar jag in direkt här på forumet så fungerar allt.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 4 januari 2005 21:10
[QUOTE=FI]Appropå inloggningsproblem, är det fel om jag inte kan logga in på förstasidan? Jag får felmeddelandet att jag har skrivit in fel användarnamn eller lösenord. Men loggar jag in direkt här på forumet så fungerar allt.[/QUOTE]Det är inget fel - tror jag i alla fall.
#7 - 4 januari 2005 23:04
Jag har samma problem. När jag klickar på "första sidan" Så kommer bara informationssidan upp om att sidan ska flyttas. När jag försöker logga in så funkar det inte (fel lösen ord etc.). Det kanske inte finns någon första sida ännu?
#8 - 5 januari 2005 03:14
Samma problem även här, det går inte att logga in från första-sidan.

Edit ->

Det verkar som ordningen inläggen visas i ändras efter man skrivit ett inlägg.
För mig i alla fall ändrades ordningen från äldst först till nyast först. Vet ej om detta nödvändigtvis är ett fel.

Edit igen ->

Verkar inte uppstå en gång till, så det kanske är fixat, eller inbildning.
#9 - 5 januari 2005 06:34
Testar bara om det var tillfälligt..
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 5 januari 2005 08:39
[QUOTE=carmahan]Jag har samma problem. När jag klickar på "första sidan" Så kommer bara informationssidan upp om att sidan ska flyttas. När jag försöker logga in så funkar det inte (fel lösen ord etc.). Det kanske inte finns någon första sida ännu?[/QUOTE]
Som jag skrev ovan - det är inget fel det skall vara så - övrigt som artbeskrivningar etc. finns ju fortfarande kvar på den gamla sidan.
#11 - 5 januari 2005 11:35
Kanske lite offtopic men jag tycks logga ut automatiskt om jag inte är aktiv på ett tag. Eller rättare sagt om jag sitter och skriver lite för länge utan att klicka på någon länk. Jag har flera gånger nu fått upp meddelandet att jag inte är inloggad då jag ska förhandsgranska ett inlägg. Skriver jag för långsamt? ;)
Det gör dock inte så mycket eftersom man kan stega bakåt i webbläsaren utan att texten försvinner, men det är fortfarande lite irriterande då det blir lite omständigare att skriva på forumet.
admin
Christian Alfredsson
#12 - 5 januari 2005 12:38
Ska se om jag hittar någon time-outinställning.
#13 - 7 januari 2005 19:58
[QUOTE=admin]Ska se om jag hittar någon time-outinställning.[/QUOTE]Jag tänkte bara meddela att det funkar nu, det var bara lite skit bakom spakarna [:I] Det var cookies-inställningen i Internet Explorer, jag öppnade för alla zoopet adresser (zoopet.se/zoopet.com/zpet.se) och nu funkar allt klockrent. :)
#14 - 10 januari 2005 20:55
Jag loggas ut så fort jag trycker mig vidare på en länk eller kryssar ner sidan, jag tillåter cookies så jag förstår inte varför... men så är man ju inte ett snille på datorer heller, non som vet?

Annons