inlägg sedan förra besöket

#1 - 15 augusti 2006 19:54
När jag trycker på inlägg sedan förra besöket så kommer det upp inlägg som jag har läst. Det gjorde inte det förut

MVH
Mange
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 15 augusti 2006 20:32
[quote=mange993]När jag trycker på inlägg sedan förra besöket så kommer det upp inlägg som jag har läst. Det gjorde inte det förut

MVH
Mange[/quote]
Det är ingen inställning som har förändrats utan det har alltid varit så att även en del "gamla" inlägg kommer med eftersom det hela inte uppdateras direkt utan med vissa intervall
#3 - 15 augusti 2006 21:03
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Tyvärr är det oxå så att om man går in en snabbis och kollar några inlägg, går ur och in lite senare så är samtliga inlägg som var nya 1:a gången, men som man inte läste markerade som lästa :confused: [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Om man däremot går in ganska snabbt igen, så är dom lästa inläggen markerade som olästa. (Detta har ju säkert med att uppdateringen kommer lite på efterkälken)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Lite synd att man inte kan markera en forumsdel i taget som "läst"[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Sedan är det lite knepigt oxå att om jag går in och läser ett ämne i t ex "Zoopet.com"-delen och sedan klickar ut mig direkt till "zoopet" utan att gå tillbaka hela vägen via "Allmäna frågor" så är "Zoopet.com" forfarande markerad som oläst fast alla trådar är lästa.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Lite iakttagelser från min sida. [/COLOR][/FONT][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Låter ganska rörigt, hoppas ni förstår vad jag menar.[/COLOR][/FONT]

Annons