[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Tyvärr är det oxå så att om man går in en snabbis och kollar några inlägg, går ur och in lite senare så är samtliga inlägg som var nya 1:a gången, men som man inte läste markerade som lästa :confused: [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Om man däremot går in ganska snabbt igen, så är dom lästa inläggen markerade som olästa. (Detta har ju säkert med att uppdateringen kommer lite på efterkälken)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Lite synd att man inte kan markera en forumsdel i taget som "läst"[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Sedan är det lite knepigt oxå att om jag går in och läser ett ämne i t ex "Zoopet.com"-delen och sedan klickar ut mig direkt till "zoopet" utan att gå tillbaka hela vägen via "Allmäna frågor" så är "Zoopet.com" forfarande markerad som oläst fast alla trådar är lästa.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Lite iakttagelser från min sida. [/COLOR][/FONT][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Låter ganska rörigt, hoppas ni förstår vad jag menar.[/COLOR][/FONT]