Info ang Rödörade Vattensköldpaddor

#1 - 10 januari 2003 00:03
Om någon vill ha utförlig info skrivet av en leg vet som forskat om dessa sköldpaddor så kan jag maila det.Det gäller vattnet,maten,sjukdomar mm en väldigt bra info med andra ord.
#2 - 10 januari 2003 10:19
tropfrog@rocketmail.com
#3 - 11 januari 2003 13:09
busefnatt@hotmail.com

*~~~CL~~~*
#4 - 27 februari 2005 23:23
jag vill gärna

[QUOTE=Rakel]Om någon vill ha utförlig info skrivet av en leg vet som forskat om dessa sköldpaddor så kan jag maila det.Det gäller vattnet,maten,sjukdomar mm en väldigt bra info med andra ord.[/QUOTE]

ha det du kan erbjuda om rödöradevattenskölpaddor.hade 3 stycken,men tog han om 3 till igår.och efter 5 minuter att jag satt ihop alla så parade sig min älsta hona med den nya hannen så skulle vilja veta när dom kommer och lägga äggen,har försökt hitta och läsa på nätet men inte hittat nått.
tackar på förhand
vänligen elsa
#5 - 28 februari 2005 10:14
[email]2q@stockholms.se[/email]
#6 - 4 mars 2005 14:37
har haft min rödörade sköldpadda i ca15 år nu när ja hade just fått hon la hon några ägg eftersom hon la inte alla på en gång utan hon la ett och ett under ca1månads tid men inget av dom vart de nånting av kommer ihåg att ja försökte me lite olika men de hände aldrig nå me nått... ¨så ja vet inte riktigt vad ja ska ge dig för råd när de gäller detta... :(
#7 - 4 mars 2005 15:03
Nån som fått nån info från nån leg vet som forskat om sköldpaddor? Jag PM:ade Rakel, men har inte fått nåt.
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 4 mars 2005 15:08
Jag skulle nog vara lite försiktig med att lägga min mailadress i en tråd på nätet.
#9 - 4 mars 2005 15:09
Jupp, bättre att PM:a mailadressen som jag gjorde. Har redan nog av spam.

Annons