Import av dagbok från www.zpet.se och www.zoopet.com

#1 - 3 januari 2005 12:17
Vill ni ha dagboken importerad från www.zpet.se eller www.zoopet.com så maila mig. (eller kanske både och)
#2 - 3 januari 2005 12:30
har redan mailat... vill juh ha båda!!!! ska jag maila igen???
#3 - 3 januari 2005 20:02
Ja det vill jag... fast det vet du redan.

När kan det tänkas att du kommer igång med den överflyttningen?
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 3 januari 2005 20:04
Han kommer att jobba i natt med det - får se hur mycket han hinner - han sov visst en timme natten som gick:D
#5 - 3 januari 2005 20:04
vilken slöhög :)
#6 - 4 januari 2005 20:53
Christian, du hade mailat mig men det gick inte att svara:

[list=1]
[*]Christian Alfredsson has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her.
[/list]Hursomhelst så var det tråkigt att min gamla dagbok inte gick att importera, men världen stannar inte för det. Du kan strunta i min dagbok.
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 4 januari 2005 21:07
Hursomhelst så var det tråkigt att min gamla dagbok inte gick att importera, men världen stannar inte för det.
I och för sig inte - men de gamla dagböckerna skall finnas sparade så skicka ett mail igen.
Det var nog lite strul med hans brevlåda när han skcikade ut mer än 8.000 mail via sin eget mailkonto.
#8 - 4 januari 2005 21:21
[QUOTE=Kjell Fohrman]
Hursomhelst så var det tråkigt att min gamla dagbok inte gick att importera, men världen stannar inte för det.
I och för sig inte - men de gamla dagböckerna skall finnas sparade så skicka ett mail igen.
Det var nog lite strul med hans brevlåda när han skcikade ut mer än 8.000 mail via sin eget mailkonto.[/QUOTE]Christian svarade på mitt mail, men jag kunde inte svara tillbaka. Fick meddelandet ovan.

Glöm min dagbok, finns andra som är mer värda att räddas.
#9 - 4 januari 2005 21:46
Har valt att enbart ta emot e-post. Missar privata meddelanden i forumet. Ska slå på det när det lugnat ner sig.

Börjar med dagböckerna nu.
admin
Christian Alfredsson
#10 - 4 januari 2005 22:12
Ullas dagbok är inne. Jag fick lite problem med tecknet ' som gjorde att jag fick programmera om lite....
admin
Christian Alfredsson
#11 - 4 januari 2005 22:14
Får fortsätta imorgon. Dottern är rejält magsjuk så jag får passa på och få lite sömn nu när hon sover.
#12 - 4 januari 2005 23:17
Hej Christian!

Bara för säkerhetsskull ifa du inte fick mitt mail:)

Jag vill ha min gammla dagbok från zoopet.com

MVH/Glenn
admin
Christian Alfredsson
#13 - 7 januari 2005 23:17
Kan ni som inte ännu har fått dagböckerna importerade maila mig igen med nedstående info.

När ni vill ha en dagbok importerad från gamla www.zoopet.com

1/ Skapa en ny dagbok på www.zpet.se
2/ Maila ditt användarnamn till mig och skriv att du vill ha den importerad

Annons