Imponerande utbud!

#1 - 28 oktober 2004 08:31
Ville bara dela med mig av den mycket välsorterade webbutiken jag hittade igår när jag surfade runt lite. Hittade denna danska akvariesida http://www.akvarieudstyr.dk och när jag väl börjat gå igenom sortimentet så kunde jag inte sluta förrän jag tittat igenom allt(tog ett tag).
Ska jag vara ärlig så vet jag inte ens riktigt vad allt ska användas till [:-68]

Är det nån här som beställt från den sidan, isåfall: funkade det bra?
#2 - 28 oktober 2004 08:40
Tack för länken!

Du är inte ensam om att inte fatta vad allt ska användas till *s*
#3 - 28 oktober 2004 08:41

Är det nån här som beställt från den sidan, isåfall: funkade det bra?

Japp fungerade hyffsat förutom att frakten var brutalt dyr.
#4 - 28 oktober 2004 08:49
Jag har besökt butiken på plats. Inte bara imponerande stort utbud, allt rymms i en imponernade liten lokal också.
MVH
Magnus
#5 - 28 oktober 2004 09:47
Ursprungligen skickat av Tropfrog

Jag har besökt butiken på plats. Inte bara imponerande stort utbud, allt rymms i en imponernade liten lokal också.

MVH

Magnus

Ja det är många cm2 vägg kvar som syns på det stället =) dom har verkligen lyckats fylla garaget full =)
#6 - 28 oktober 2004 09:58
Imponerande att få plats med alla grejerna men jag handlar av pwss iaf....mye billigare =)

//drd
#7 - 28 oktober 2004 11:48
Ååååååå, akvarieudstyr!!

Jag rekommenderar den så ofta att folk nog tror att jag är delägare, men de är bara fantastiska. Det har hänt nån gång att jag i okunskap beställt fel - tex när jag skulle ha nya rör - och då ringde de och föreslog en annan kombination.

Eller som den gången när jag köpt amamo och 2 dog, då fick jag tre nya gratis.

Det är trist att frakten till Sverige är så dyr, själv bor jag i Danmark o jobbar 10 minuter därifrån. He-he :-)
#8 - 28 oktober 2004 12:32
Hur stor är frakten? ungefär...
#9 - 28 oktober 2004 15:45
Kan inte rekomendera att köpa växter där.Dom tar ingen hänsyn att växterna ska klara sig.Gjorde en kanske stor växt beställning där ifrån, dom skickade på en torsdag så fick inte grejorna förren månag, ½ var kasst sammt fick några andra växter än dom jag beställde.Men det står att dom tar den rättheten att byta ut om dom inte får tag i det du har beställt.Blev endå lite paff.
#10 - 28 oktober 2004 21:34
Blir ändå billigare hos Herkules för mig. Men visst är det bra att kunna jämföra priser.

Annons