imorr´n åker vi

#1 - 30 januari 2008 19:54
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Det ska bli kanonkul, trots att dom lovat storm.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Så igår fick jobbetburkarna nytt vatten och idag fick hemmaburkarna nytt.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag har räknat ca 30-talet små miniancistrusmalar i jobbetburken, jättesöta är dom.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Och imorgon bär det iväg till Tyskland med västinggänget, väskan är i stort färdigpackad.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Fotade ett par bilder i hemmaburkarna idag oxå, det var jättelänge sedan jag fotade över huvud taget och jag gjorde inga seriösa försök till några bra bilder, men såhär blev det i alla fall.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Hej Hopp i galopp!![/COLOR][/FONT]
#2 - 30 januari 2008 20:03
Åh, jag är liiiiiiiiiiite avundsjuk... hoppas du hittar kul växter o räkor så kan jag stå på kö när de börjar bli för många hemma hos dig *s*
#3 - 30 januari 2008 20:05
Jättefina bilder och akvarier! Jag önskade jag hade så algfritt i mina burkar. :)

Vad heter växten som räkan sitter på?
#4 - 30 januari 2008 20:10
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ja du Maria, körsbär kan du komma och skörda i min köksträdgår när du vill :)[/COLOR][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Växten som räkan sitter på är en Windelöv[/COLOR][/FONT]
#5 - 31 januari 2008 06:47
Aha, jag kände inte igen den utan alger på.[:o]
#6 - 31 januari 2008 08:06
:)
#7 - 31 januari 2008 08:48
Gillade fotot av räkan på bladet. Jag är mycket förtjust i bubblor av alla slag, så skulle denna bild vara med i en tävling så skulle den få min röst.:D

MVH/kkk
#8 - 31 januari 2008 09:34
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag tyckte inte skärpan var OK på räkan för att få vara med i fototävlingen, men jag får göra några nya försök. Bubblor har jag gott om efter varje vattenbyte :)[/COLOR][/FONT]
#9 - 31 januari 2008 15:58
Fina bilder!! :D Jag tycker att Windelöv är sååå fin när den trivs och räkan är ju fin också!!
Å vilka roliga sorter du har i karet! Vad är det för plantor allihop?? Vattenspikblad, cryptocoryner... Lotus???

Annons