Ilskna grenmalar???

#1 - 31 oktober 2005 11:34
[font=Comic Sans MS][size=3]Hali hallå![/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3][/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]Mina grenmalar hoppar på mina discusar å suger sig fast:confused: har inte varit med om nåt liknande.[/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]Varför?? :eek: [/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]Det ser riktigt obehagligt ut för mina stackars discusar, som får vita fläckar på sig efteråt. Neiii jag tror att jag ska flytta på dem till ett annat kar...hihi de kan ju försöka att hoppa på kardinaltetrorna istället:p [/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]Tjingeling.......................................................[/size][/font]
#2 - 31 oktober 2005 12:13
[QUOTE=Garv][font=Comic Sans MS][size=3]Hali hallå![/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]Mina grenmalar hoppar på mina discusar å suger sig fast:confused: har inte varit med om nåt liknande.[/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]Varför?? :eek: [/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]Det ser riktigt obehagligt ut för mina stackars discusar, som får vita fläckar på sig efteråt. Neiii jag tror att jag ska flytta på dem till ett annat kar...hihi de kan ju försöka att hoppa på kardinaltetrorna istället:p [/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]Tjingeling.......................................................[/size][/font][/QUOTE]

Oj.. e dom kanske ute efter discusens sekret? jag vet att praktbotior kan få det för sig att dom ska "äta" av diskusarna.
#3 - 31 oktober 2005 14:21
[font=Comic Sans MS][color=blue]Kan meddela att mina aldrig har gjort något liknande [B)] [/color][/font]

[font=Comic Sans MS][color=blue]Hade dom det så skulle dom förmodligen fått spö av diskusarna. :rolleyes:[/color][/font]
#4 - 31 oktober 2005 17:23
Ja om de kunde bli lite uppspöade ändå

Dessa är det http://www.zpet.se/fiskar/fisk.php?NR=777

De åker ut på försäljning!!!

Drd: De andra fyra grenmalarna likadana som du har...de har inte gjort ett skit mot andra fiskar, så de får va kvar
#5 - 31 oktober 2005 21:16
Oj, det har jag varit med om ofta, att Sturisoma malar åker taxi på discusar.
Tror även jag har läst en artikel om det i någon gammal Akvariet tidning.
Personliga erfarenheter av det är att discusen inte har tagit till skada (men dom gillar inte det). Men det är nog inte roligt och ha dom i samma kar som ett lekande discus- par.
#6 - 31 oktober 2005 21:22
[QUOTE=Garv]Ja om de kunde bli lite uppspöade ändå

Dessa är det http://www.zpet.se/fiskar/fisk.php?NR=777

De åker ut på försäljning!!!

Drd: De andra fyra grenmalarna likadana som du har...de har inte gjort ett skit mot andra fiskar, så de får va kvar[/QUOTE]

[font=Comic Sans MS][color=blue]Tänkte väl d....helikoptermalarna är hur snälla som helst :o[/color][/font]

Annons