Ihopväxtatvillingar!.(Siamesiska tvillingar) O=

#1 - 19 maj 2008 17:34
Ida födde mina guppy yngel inte så ovanligt för mej!.
Men den födde 10 guppys totalt och två av dom var ihopsatta med svansen men dom dog på 2 sek)=)
Är det nån annan som har fått samma sak?
#2 - 19 maj 2008 18:09
Baf2 skrev:
Ida födde mina guppy yngel inte så ovanligt för mej!.

Men den födde 10 guppys totalt och två av dom var ihopsatta med svansen men dom dog på 2 sek)=)

Är det nån annan som har fått samma sak?

Det händer då och då, men som du säger så blir de ofta inte speciellt långlivade. Vi har haft det uppe i det här forumet tidigare.:)
#3 - 19 maj 2008 18:11
Kanske låter lite okänslig då dina guppysar dog men fan vad coolt med siamesiska tvillingar ;)
#4 - 19 maj 2008 18:20
XenOn skrev:
Kanske låter lite okänslig då dina guppysar dog men fan vad coolt med siamesiska tvillingar ;)

De är inte "tänkta att överleva", så det är ju inte nå´t att gråta över direkt.....[:o] Jag tror nog detta händer oftare än man tror, fast man hinner aldrig se det....:) Och i naturen (om ynglen mot förmodan överlever så de växer till sig) kommer de vara de första som blir uppätna....:p
#5 - 19 maj 2008 19:51
Var ju nått pucko på blocket som sålde en guppy tror jag det var med 2 huvuden..
Vete fasiken om han ens fick nått för den..
#6 - 20 maj 2008 13:50
Jenny054 skrev:
Var ju nått pucko på blocket som sålde en guppy tror jag det var med 2 huvuden..

Vete fasiken om han ens fick nått för den..

Hoppas inte det, det var just den jag menade, ett tag fanns det två trådar om det här.....:p[:o]
#7 - 20 maj 2008 15:06
Förlåt!
#8 - 24 maj 2008 22:05
Baf2 skrev:
Förlåt!

För vad?;):) Alla kan ju inte hänga här jämt, som jag, och dessutom komma ihåg att det funnits en tråd eller två för flera månader sedan som handlar om nå´t så osannolikt.....men visst, om du HADE sökt så hade du hittat:

http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=108749&highlight=tv%E5+huvuden

Ha det bra!:)

Annons