Ignorera gärna denna tråd.

#1 - 12 juni 2004 10:44
Ignorera gärna denna tråd.
#2 - 12 juni 2004 11:19
Du tar i alla fall reda på om det finns något fånigare att göra...
Jag kan tänka mig miljoner bättre saker att göra:P

Mvh Malawi´n
#3 - 12 juni 2004 11:22
ja låter som ett djävligt ondöigt sätt att anstränga redan rätt nertyngda servrar.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 12 juni 2004 12:31
Synnerligt korkat påfund och du doggosh ändra i din profil om du vill vara kvar här.
Djurplågare har inget här att göra.
#5 - 12 juni 2004 12:47
Doggosh: Skaffa dig ett sommarjobb !

#6 - 12 juni 2004 12:52
Snälla, kom med lite bättre tidsfördriv :)
Såna här påfund bör aldrig länka tankens stadie.. hehe
#7 - 12 juni 2004 13:28
Ursprungligen skickat av Doggosh
Verkar som om jag inte är så populär och det som stod i min profil är självklart ironi.

På Zoopet gäller det att tänka 2 ggr innan man skriver något, annars blir man tuggad och utspottad fortare än kvickt.
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 12 juni 2004 13:46
det som stod i min profil är självklart ironi

Jättekul att ha som hobby att plåga djur[:(!]
#9 - 12 juni 2004 13:47
De flesta vaktar nog på saker som kan verka stötande, eftersom det var problem med liknande saker för ett tag sedan. Att många personer, som saknar bredband, har svårt att ladda upp hemsidan hjälper inte till att underlätta problemet...
Jag skulle inte ta det som ngt extremt personligt, utan bara fortsätta som normalt, förutsatt att man tänker noggranare...
Är i alla fall hur jag ser saker och ting;)

Mvh malawi´n
#10 - 12 juni 2004 13:52
Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
[quote]det som stod i min profil är självklart ironi

Jättekul att ha som hobby att plåga djur[:(!]
[/quote]

Kjell, ironin som framgick i min profil var kanske lite hård med tanke på att nästan varenda kotte här är djur/fiskälskare. Självklart är jag ingen djurplågare även fast, enligt fiend, mina tankekretsar är vrickade.
#11 - 12 juni 2004 14:03
Ursprungligen skickat av malawi´n

Jag skulle inte ta det som ngt extremt personligt, utan bara fortsätta som normalt, förutsatt att man tänker noggranare...
Är i alla fall hur jag ser saker och ting;)

Mvh malawi´n

Självklart tar jag det inte extremt personligt men att folk på detta forum som tydligen älskar att kritisera (desto flera desto bättre?) får mig att verkligen tappa lusten att vistas här.

#12 - 12 juni 2004 14:07
Men vad är meningen med denna tråd då?
Om du inte har bättre för dig än att plåga djur och komma med onödiga inlägg så vad gör du här då?
#13 - 12 juni 2004 14:07
Tja, varför då inte ta och göra just detta, kamrat ironiker ?

Kallar man sig djurplågare, ironi eller inte, på zoopet.com får man nog räkna med litet kritik. Dessutom var ju syftet med din tråd, att sätta något fånigt, meningslöst rekord i "läsning" av inlägg både fantasilöst och löjligt.

Du borde verkligen skaffa dig något vettigt att göra på fritiden.
#14 - 12 juni 2004 14:14
Och där tycker jag det är dags att låsa tråden. Doggosh har nog förstått!

Och jag kan faktiskt hålla med Doggosh om att många här är väldigt pigga på att "racka ner" på andras åsikter. Kan man inte bara svara på en tråd med egna synpunkter/åsikter och sedan låta den ursprungliga frågeställaren ta ställning själv?
#15 - 12 juni 2004 14:14
Nu får ni ta och ge er. Det kanske var ett fånigt och dumt påfund men detta är ju trots allt på HUMORMANIA, platsen för !!mindre seriösa!! inlägg.

Jag tycker det har framgått VÄLDIGT tydligt att det var ironi och att jag INTE är en djurplågare. Jag böt topic till "Ignorera gärna denna thread" pga ALL denna kritik och skit jag fått.

Jag förstår bara inte meningen med att varenda en är tvungen att hacka på mig. Det räcker med att en får mig att inse vad som är fel och ändra på det.
#16 - 12 juni 2004 14:20
Nu får ni ta och ge er. Det kanske var ett fånigt och dumt påfund men detta är ju trots allt på HUMORMANIA, platsen för !!mindre seriösa!! inlägg.

Jag tycker det har framgått VÄLDIGT tydligt att det var ironi och att jag INTE är en djurplågare. Jag böt topic till "Ignorera gärna denna thread" pga ALL denna kritik och skit jag fått.

Jag förstår bara inte meningen med att varenda en är tvungen att hacka på mig. Det räcker med att en får mig att inse vad som är fel och ändra på det.

Såg du ace ventura igår? det minspelet som han utförde använder jag just nu mot dig![:-38],skärp dig![:-29],skämtar bara!
#17 - 12 juni 2004 14:23
Som Holmby sagt, det är nog dags att låsa denna tråd.

Casper, kanske vore kul om jag vore på bättre humör, men snälla respektera att jag försöker få ner denna tråd.
#18 - 12 juni 2004 14:41
Verkar som om jag inte är så populär och det som stod i min profil är självklart ironi.

Otroligt aggresivt av er.

Det rotade folket på denna sida är otroligt aggresiva - men ack så hemmablinda.

#19 - 12 juni 2004 15:33
Det rotade folket på denna sida är otroligt aggresiva - men ack så hemmablinda.

?
#20 - 12 juni 2004 16:47
Håller faktiskt med de som vill lägga enr tråden, inklusive Doggosh!
Verkar faktiskt som om vi på zoopet gillar att kritisera folk som inte tänker som vi, vilket har framgått tidigare.
Jag hoppas bara att Doggosh vill fortsätta skriva och dela med sig av sina kunskaper här på zoopet, vilket den här tråden kanske har omöjliggjort, vem vet?

Mvh Malawi´n
#21 - 16 juni 2004 22:23
Doggosh: Jag hoppas att du förstår att zoopet.com är till för att akvarister ska kunna dela med sig av sin kunskap med andra akvarister. Helt enkelt en bra hemsida och den ska inte terroriseras av sådana som du! [:-124] [:-84]
#22 - 17 juni 2004 01:13
Om du läser igenom denna tråd helt och hållet så borde du förstå hur <s>j*vla</s> dumt det var att skriva det där och med andra ord trycka upp tråden.

Jag förstår verkligen inte hur ni orkar. Får jag be er ÄNNU en gång att lämna tråden ifred så den åker bak?

#23 - 17 juni 2004 20:23
jag missade första inlägget men jag blir mycket nyfiken på vad det handlade om.

kan ingen som läste/skrev originalet säga vad det handlade om?
#24 - 17 juni 2004 21:16
Det handlade om att han ville sätta rekord i "tråd läst flest gånger" så han uppmanade till att trycka på uppdatera eller hällre hålla in F5.

Min åsikt är att det inte var en sådan big deal. De som ville slå rekord kunde väl få försöka medans de som inte ville kunde ignorera tråden.
#25 - 17 juni 2004 21:52
Det är svårt att ignorera denna tråd........................................................
#26 - 17 juni 2004 23:27
Hehe tjena, kul tråd!! Händer där ni bor då? Fan ja hörde att det skulle bli kallt imorn. 11-15 grader. Burr.. Varpå jag nu går och lägger mig ehuru man måste va pigg till sve-italien, without Totti?? HIHIHIHIHIHI godnattis
#27 - 17 juni 2004 23:55
Detta kommer förhoppningsvis bli det <u><b>SISTA</b></u> inlägget.

Ja, jag ville slå ett rekord. Folk tyckte jag var dum i huvudet. Vad som förvärrade saken var att det på min profil i <u>ren ironi</u> stod: <s>Proffesionell djurplågare</s>. Folk vart arga och alla var tvungna att kasta skit på mig.

Molly, varför är det svårt att ignorera den? Ok om du läser den, men är du tvungen att skriva i den när det står säkert 2 gånger att du ska ge fan i?
#28 - 19 juni 2004 14:16
Varför skapade du tråden då?
#29 - 19 juni 2004 18:05
BM
Lägg av med ditt tjat, ingen tar dig på allvar speciellt inte så länge som du föredrar att vara anonym och att bara hitta någon att klaga på.

Guy
Myzco
#30 - 19 juni 2004 18:06
alla slutar hacka på varandra!
#31 - 19 juni 2004 19:28
hehe men sluta då!!!!
#32 - 19 juni 2004 20:56
Är det ett korkat förslag att helt enkelt plocka bort en sån här tåt?
Trådstartaren har insett misstaget, moderatorn har godtagit ursäkten och nu lockar bara rubriken att fler ska älta detta.
Jag kan inte ens se värdet att behålla denna typ av tråd i låst läge för historikens skull. Inte ens i ämnesrubriken Humomania.
#33 - 19 juni 2004 22:34
"Nä, nu tycker jag att de e asa dålig stämning här!"

Annons