ignorera forum?

#1 - 6 mars 2013 21:36
Kan man ignorera trådar och forumdelar som man inte bryr sig om så det slipper ta upp plats på "Nya foruminlägg"?

Hade varit gött
#2 - 6 mars 2013 22:13
Sv: ignorera forum?

Tror inte det.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
#3 - 7 mars 2013 07:46
Tror inte heller att det går. Och om det hade gått så missar man väl nya trådar som man kanske hade velat följa.
Sen finns det ju även trådar man inte är så intresserad av från början, men som växer och blir bättre ju längre dom blir.

Jag tror att man hade missat en massa om det hade fungerat så och om jag har förstått dig rätt. Det är min åsikt :)
#4 - 7 mars 2013 08:34
Tror inte heller att det går. Och om det hade gått så missar man väl nya trådar som man kanske hade velat följa.

Sen finns det ju även trådar man inte är så intresserad av från början, men som växer och blir bättre ju längre dom blir.

Jag tror att man hade missat en massa om det hade fungerat så och om jag har förstått dig rätt. Det är min åsikt :)

Du menar att man alltid ska läsa allt?
:)
#5 - 7 mars 2013 08:41
jag läser mer eller mindre allt. alltid online på zoopet o kollar hela tiden "nya inlägg" både på telefon o på jobbet o hemma.

värst är när man varit borta en helg eller så. då får man avsätta tid att gå igenom 3-4 sidor med nya inlägg.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 7 mars 2013 09:00
bengtarne skrev:
Kan man ignorera trådar och forumdelar som man inte bryr sig om så det slipper ta upp plats på "Nya foruminlägg"?

Hade varit gött

Jag vet inte om det går att spärra på det sätt som du efterlyser. Jag har sett att man i andra forum har kunnat spärra vissa kategorier och det hade ju varit bra om man har ett specialområde (t.ex. bara levandefödare för att ta ett exempel).

Men har man det minsta lilla breddintresse så tycker jag att det vore svårt att skippa en specifik kategori. Dock är man rätt mycket i forumet så kollar man ju oftast på rubriken innan man bestämmer sig för att kolla vad som skrivs i en tråd
admin
Christian Alfredsson
#7 - 7 mars 2013 18:40
Jag har kollat runt lite och hittar ingen lösning på ditt önskemål
#8 - 7 mars 2013 20:28
hannesc skrev:
jag läser mer eller mindre allt. alltid online på zoopet o kollar hela tiden "nya inlägg" både på telefon o på jobbet o hemma.

värst är när man varit borta en helg eller så. då får man avsätta tid att gå igenom 3-4 sidor med nya inlägg.

+ på den :D
#9 - 7 mars 2013 22:16

Om man läser forumet i mobilen och har Tapatalk så går det att välja favoriter bland forumdelar eller specifika ämnen :)

/David
#10 - 7 mars 2013 23:01

Har inte ens fliken "olästa" uppe i Tapatalk längre utan kör på "alla" fliken. Har stenkoll på när jag kommit till trådar jag redan läst eller svarat på. Tror det går max 6 timmar mellan jag kollar zoopet. O det är när jag sover. På dagtid. (0630-0030) är det max en timme emellan. :-D

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Annons