Idol 2007

#1 - 7 december 2007 20:27
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Hur fan kan svenska folket röstat fram kråksångerskan Amanda till Globen ????? :confused::confused::confused::confused::confused::confused:[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Det är för mig en gåta hur detta blonderade benrangel kan få dessa hyllningar av juryn varje gång hon varit på scen oxå.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]E jag tondöv eller vad säger zoopetarna ? [/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Måtte Marie Picasso vinna finalen ikväll för hon e ju den enda av dom som kan sjunga vettigt.[/SIZE][/FONT]
#2 - 7 december 2007 20:32
Marie ska så klart vinna, men jag måste ju bara säga att Amanda har en röst som passar det mesta. Marie pallar inte tempo låtar. Men det klarar Amanda.
#3 - 7 december 2007 20:40
Gillar egentligen inte dessa program, men måste säga att Amanda har fått mig på fall.. Hon kommer bli en storstjärna.. Så förbannat duktig och dessutom otrolig utstrålning och personlighet, hon gör allt skitbra fast på ett helt eget vis..
Visst vill man ha en vinnare som sjunger perfekt ska man rösta på Mari, hon är väldigt duktig på att härma andra stora stjärnor (hon blir nästan så perfekt att hon blir tråkig). Vill man däremot ha en en vinnare med karaktär och som går sin egen väg ska man rösta på Amanda..

Tycker jag..:D
#4 - 7 december 2007 20:45
Amanda är så j-a klockren när det gäller vissa låtar!! Men sen kan hon lika gärna sjunga tvärfalskt i nästa, som nu i vinnarlåten som lät *censur*..
Marie i sin tur sjunger absolut bra, men är en i mängden. Inget speciellt där inte. Inte på nåt sätt.
Vem som ska vinna? Jag röstar fortfarande på Daniel. :D
#5 - 7 december 2007 20:46
Håller stenhårt på Marie här hemma:D
#6 - 7 december 2007 22:28
Rätt idol vann tack o lov :)
#7 - 7 december 2007 22:44
Maria får mig att känna sådan skam. Så snart jag såg henne så tänkte jag "mediak-ta människa som haft sex offentligt under ett täcke i Big Brother, vad har väl du att komma med". [:o] Jag som ser mig själv som ovanligt fördomsfri hade dömt inte bara henne utan även alla andra som någonsin varit i en dokusåpa och i synnerhet BigB. Samtidigt hade jag i flera år sagt till min dotter som så var i åldern "strax innan tonår", att hon inte skulle titta på BigB därför att: Man har låst in människor i en understimulerad och onaturlig situation och ger dem alkohol för att få saker att hända och att människor inte beter sig som dem i en naturlig situation! [B)]

Men banne mig, jag hade ändå inte accepterat mina egna ord, utan dömt henne! :(

Jag har smyggråtit en liten tår av skam i vart program jag hört hennes underbara sång och är glad att hon vann, hon var den bästa sångerskan! :D

Men Amanda är kul och har ett eget sound som jag hoppas att hon går långt med!
#8 - 7 december 2007 22:46
Jag har inte sett ett enda avsnitt av Idol 2007. Jag är en smart människa.
#9 - 8 december 2007 10:50
Jag höll på amanda, det har jag gjort ända sen hennes första audition;) Därför är jag så jävla glad att marie vann!!!
Varför?? Jo för att vinnaren måste panikspela in en skiva och har nog inte så mycket att säga till om utan får sjunga redan gjorda låtar.
Den som inte vinner däremot är helt kontraktlös och kan välja och vraka bland alla erbjudanden och kan definitivt ha något att säga till om vad gäller låtskrivande.
Därför är jag väldigt glad att marie vann!

Marie är en grym sångerska men som flera redan sagt, men hon är en i mängden. Hon sticker verkligen inte ut någonstans! Utom när hon pratar, men då stänger jag hellre av TV:n för drygare människa får man leta efter!:)

Jag håller med Daniel Breitholtz(stavning?): Amanda är den idoldeltagare som har absolut störst chans att slå utomlands!

Sen att Daniel var den absolut bästa liveartisten i startfältet och att han förtjänade att vinna mer än Marie, det är en helt annan sak...

/Hans
Guest
#10 - 8 december 2007 13:40
Bara jag som slutade titta när de skickade hem Christoffer Hiding?
Unikare röstmaterial var det länge sen de hade i Idol...
En liten tröst är dock som Swartling sa efter att han sjungit-Say it right, att:
-Dig vill jag höra på CD!
Jopp! Det kan man ju nu! ;):)
#11 - 8 december 2007 14:50
Rätt, Jerker!

jerker_s skrev:
Gillar egentligen inte dessa program, men måste säga att Amanda har fått mig på fall.. Hon kommer bli en storstjärna.. Så förbannat duktig och dessutom otrolig utstrålning och personlighet, hon gör allt skitbra fast på ett helt eget vis..

Visst vill man ha en vinnare som sjunger perfekt ska man rösta på Mari, hon är väldigt duktig på att härma andra stora stjärnor (hon blir nästan så perfekt att hon blir tråkig). Vill man däremot ha en en vinnare med karaktär och som går sin egen väg ska man rösta på Amanda..

Tycker jag..:D

[SIZE=1][COLOR=sienna]Det var exakt vad jag skrev i en blogg. Amanda är så ung och med rätt skolning kommer hon att gå långt. Sen anser jag att drd:s elaka personkommentar kan ramla ner i halsen på honom...Han hade platsat i juryn! Marie är en mycket bra sångerska men saknar Amandas många egenskaper som utstrålning, humor och personlighet...kommer vi att få höra mer av. [/COLOR][/SIZE]
#12 - 8 december 2007 14:55
Anettejt skrev:

En liten tröst är dock som Swartling sa efter att han sjungit-Say it right, att:

Jag höll christoffer stenhårt som segrare! Jag gillar han inte så mycket men jag trodde han var lagom utstickande för att få mycket röster men samtidigt ingen man glömde bort att rösta på, som te.x daniel... Tji fick jag:)

/Hans
#13 - 8 december 2007 15:17
drd skrev:
Rätt idol vann tack o lov :)

Nu får vi se vad det finns för efterfrågan på en tjufemöres-Carola...
Amanda sjöng förvisso riktigt j-a illa i många låtar, fast "Suspicious minds" var grym. Det enda som påminde om artisteri under hela kvällen.
#14 - 8 december 2007 15:46
Ingen som höll på Daniel han är ju kung. Skam att han åkte ut så tidigt. Han skulle ju stå i Globen med Marie...
#15 - 8 december 2007 16:11
Jag höll på Amanda och därför röstade jag på Marie, tror inte jag var ensam om det!

Tack gud att Amanda slapp vinna och tvingas sätta sitt namn på skiten skivbolaget skrivit.

Sen kan ju Amanda sjunga lika bra som Marie, enda skillnaden är att Amanda har en bättre röst.
#16 - 8 december 2007 17:43
Malinitzi skrev:
[SIZE=1][COLOR=sienna]Det var exakt vad jag skrev i en blogg. Amanda är så ung och med rätt skolning kommer hon att gå långt. Sen anser jag att drd:s elaka personkommentar kan ramla ner i halsen på honom...Han hade platsat i juryn! Marie är en mycket bra sångerska men saknar Amandas många egenskaper som utstrålning, humor och personlighet...kommer vi att få höra mer av. [/COLOR][/SIZE]

[FONT=Comic Sans MS]Usch ja stygga mej [:(!][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Ska nog söka till juryn nästa år för damn som det ska sågas då :D[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Alltså visst tusan har nog amanda det som kan krävas att lyckas på scen men då får hon se till att ordna en röst först, artisteriet med publikfrieri o.s.v det kan hon ju redan ;)[/FONT]
#17 - 8 december 2007 18:25
Ja, visst är det bra att vara lite annorlunda som Amanda men ni har ju helt missat den viktigaste egenskapen (förutom att kunna sjunga givetvis) som är att kunna förnya sig.. Att kunna ändra stil.. Titta bara på Madonna som jag anser vara störst genom tiderna, ingen har hållit sig på topp lika länge som hon och hur mycket har inte hon förändrats både utseende, stil och musik genom åren..

Daniel och Amanda är så kufiga att man blir fascinerad men de hade bara en stil och inget mer... Visst har ju alla en stil men att inte kunna gå in i en annan stil...
Jag var på Nacka Strands julgala igår... Där kan Marie passa in men Amanda skulle inte ens höras över musiken (som hon förövrigt inte gjorde flera gånger i Idol heller)...
Daniel åkte ju ut för att han bara hade en stil och den var kul i början men sen tröttnade man på det där kaptensbandet... ;)
#18 - 8 december 2007 19:24
Vad som krävs....

battalionP skrev:
Jag höll på amanda, det har jag gjort ända sen hennes första audition;) Därför är jag så jävla glad att marie vann!!!

Varför?? Jo för att vinnaren måste panikspela in en skiva och har nog inte så mycket att säga till om utan får sjunga redan gjorda låtar.

Den som inte vinner däremot är helt kontraktlös och kan välja och vraka bland alla erbjudanden och kan definitivt ha något att säga till om vad gäller låtskrivande.

Därför är jag väldigt glad att marie vann!

Marie är en grym sångerska men som flera redan sagt, men hon är en i mängden. Hon sticker verkligen inte ut någonstans! Utom när hon pratar, men då stänger jag hellre av TV:n för drygare människa får man leta efter!:)

Jag håller med Daniel Breitholtz(stavning?): Amanda är den idoldeltagare som har absolut störst chans att slå utomlands!

Sen att Daniel var den absolut bästa liveartisten i startfältet och att han förtjänade att vinna mer än Marie, det är en helt annan sak...

/Hans

....för att en artist ska slå kan man ju diskutera! Daniel hade säkert platsat som Idol om han (som Katharina sa) kastat kaptensattityden. De är ju inte helt klara artister för att de nått till final och många är ju så unga.....
Marie glömmer jag så fort hon avslutat en låt men Amanda minns jag ända från hennes första audition! Ska bli intressant att följa deras utveckling!
#19 - 8 december 2007 20:10
jojo daniels kaptenbindelsattityd kan man ju disskutera.. Personligen tycker jag han använde den för länge! Det hade varit bra att ta av den efter hans sång till pappan..

MEN, kan du ärligt säga att någon var bättre än han på scen?? Visst, lite konstiga ryckningar här och där (ganska ofta;)) men man viste aldrig vad som skulle hända. Han och amanda stod i en klass för sig. Dock tror jag inte daniel kommer komma så långt...

Nej fy f*n, jag har blivit något jag svurit att aldrig någonsin bli! En idolmänniska.,.,., Inte nog med att jag såg varenda j*vla avsnitt av skiten, här sitter jag och skriver om det i ett forum. Hur kunde detta hända????????????

/Hans
#20 - 8 december 2007 20:48
battalionP skrev:
jojo daniels kaptenbindelsattityd kan man ju disskutera.. Personligen tycker jag han använde den för länge! Det hade varit bra att ta av den efter hans sång till pappan..

MEN, kan du ärligt säga att någon var bättre än han på scen?? Visst, lite konstiga ryckningar här och där (ganska ofta;)) men man viste aldrig vad som skulle hända. Han och amanda stod i en klass för sig. Dock tror jag inte daniel kommer komma så långt...

Nej fy f*n, jag har blivit något jag svurit att aldrig någonsin bli! En idolmänniska.,.,., Inte nog med att jag såg varenda j*vla avsnitt av skiten, här sitter jag och skriver om det i ett forum. Hur kunde detta hända????????????

/Hans

Haha! Rolig du? Ja, tänk så man kan bli när man minst anar det. Men du, det kunde ha varit mycket, mycket värre, du kunde ha blivit en "bonde söker frumänniska"! Hemska tanke.....
Guest
#21 - 8 december 2007 20:51
battalionP skrev:

/Hans

He he, lätt hänt!
Jag skulle med fortsatt engagera mig om bara Christoffer hade tagit sig vidare.
Men förra året vann min favorit, så det med att skämmas för att vara fantast vet jag hur det känns. Satt som klistrad framför teven hela förra hösten.
(jag brukar dock inte öppet skryta med att jag tittar på Idol)
#22 - 8 december 2007 21:13
Kallar sig picasso men heter petterson, hallå eller!
#23 - 8 december 2007 21:37
Anettejt skrev:
He he, lätt hänt!

Jag skulle med fortsatt engagera mig om bara Christoffer hade tagit sig vidare.

Men förra året vann min favorit, så det med att skämmas för att vara fantast vet jag hur det känns. Satt som klistrad framför teven hela förra hösten.

(jag brukar dock inte öppet skryta med att jag tittar på Idol)

Nej, skryta öppet med att man tittar på Idol går ju inte. Någon kan ju tro att man är helt urblåst?!?!? Undrar vilka program man kan skryta med att man tittar på då? På Spåret?
Kjell Fohrman
Administrator
#24 - 8 december 2007 21:44
Malinitzi skrev:
Nej, skryta öppet med att man tittar på Idol går ju inte. Någon kan ju tro att man är helt urblåst?!?!? Undrar vilka program man kan skryta med att man tittar på då? På Spåret?

Om det är något att skryta med det vet jag inte, men På spåret kollar jag alltid på. Trivsamt program med en lagom svårighetsnivå för att man själv skall kunna tävla också.
Idol brukar jag enbart kolla på någon enstaka av uttagningsomgångarna för dom är rätt kul med tävlande som är lika bra på att sjunga som jag, med den skillnaden att jag VET att jag är totalt tondöv:p
Så om Amanda eller Marie (det var så dom hette va) var bäst har jag inte en susning om för jag har sannolikt aldrig hört dom sjunga.
#25 - 8 december 2007 21:50
ingen av marie eller amanda var värda första plats!
Guest
#26 - 8 december 2007 21:58
Malinitzi skrev:

Tja, Parlamentet! F1 säsongen, Fri-idrott t.e.x, är ju inget jag skäms över.
#27 - 8 december 2007 22:36
På spåret....

Om det är något att skryta med det vet jag inte, men På spåret kollar jag alltid på. Trivsamt program med en lagom svårighetsnivå för att man själv skall kunna tävla också.

Idol brukar jag enbart kolla på någon enstaka av uttagningsomgångarna för dom är rätt kul med tävlande som är lika bra på att sjunga som jag, med den skillnaden att jag VET att jag är totalt tondöv:p

Så om Amanda eller Marie (det var så dom hette va) var bäst har jag inte en susning om för jag har sannolikt aldrig hört dom sjunga.

...är ett program jag älskar att titta på. Det är oftast så charmiga deltagare med som lyfter programmet. Eftersom jag är en tävlingsmänniska så lockar dessa program mest.
Tråkigt med din tondövhet. Men du kanske har ton för mycket annat bra i livet, det ena brukar kompensera det andra.....:D
#28 - 8 december 2007 22:40
Yes, Anettejt!

Anettejt skrev:
Tja, Parlamentet! F1 säsongen, Fri-idrott t.e.x, är ju inget jag skäms över.

Friidrott och alla vita sporter är ju superkul. Säg att du tittar på det och ingen reagerar! Men om du säger att du tittar på Idol? Visst är det en märkbar skillnad?:confused: Men jag älskar unga förmågor med talang utöver det vanliga....:)
#29 - 9 december 2007 10:12
battalionP skrev:

Nej fy f*n, jag har blivit något jag svurit att aldrig någonsin bli! En idolmänniska.,.,., Inte nog med att jag såg varenda j*vla avsnitt av skiten, här sitter jag och skriver om det i ett forum. Hur kunde detta hända????????????/Hans

Hur kunde Daniel få stå där med sina kufa spasmer och Amanda med sitt kobenta "Mick Jagger sprattel" utan att juryn sa något om deras scenspråk medan Andreas fick skäll vad han än gjorde, de tvingade t om honom att dansa salsa.. Ingen har någonsin blivit tvingad att göra något speciellt på scen. Orättvist!!! Ut med juryn.. Jag var såååå arg, även om han inte var min favorit...

cobra skrev:
Kallar sig picasso men heter petterson, hallå eller!

Eller kalla sig Prince och Madonna.. :D :D :D

Malinitzi skrev:

Jag tycker att det är jättekul och att det sprider sång i Sverige.. Jag tycker att man oftare hör unga som sjunger och spexar på stan än förr.. Jag kommer ihåg när jag var liten och hela familjen satt framför Hylands hörna.. Det var ju familjekväll.. Vi kör det hemma med lillkillen för att han ska få liknande barndomsminnen.. Idol, Deal or no Deal, Lets Dance.. Något som fungerar för hela familjen iaf... :)
#30 - 9 december 2007 11:47
amanda var bättre
#31 - 9 december 2007 12:30
Katharina skrev:
Ja, visst är det bra att vara lite annorlunda som Amanda men ni har ju helt missat den viktigaste egenskapen (förutom att kunna sjunga givetvis) som är att kunna förnya sig.. Att kunna ändra stil.. Titta bara på Madonna som jag anser vara störst genom tiderna, ingen har hållit sig på topp lika länge som hon och hur mycket har inte hon förändrats både utseende, stil och musik genom åren..

Daniel och Amanda är så kufiga att man blir fascinerad men de hade bara en stil och inget mer... Visst har ju alla en stil men att inte kunna gå in i en annan stil...

Jag var på Nacka Strands julgala igår... Där kan Marie passa in men Amanda skulle inte ens höras över musiken (som hon förövrigt inte gjorde flera gånger i Idol heller)...

Daniel åkte ju ut för att han bara hade en stil och den var kul i början men sen tröttnade man på det där kaptensbandet... ;)

Hur vet du att de inte kan förnya sig? Sen så är väl det inget måste att man kann det som artist, se bara på ramones, acdc mm
#32 - 9 december 2007 14:30
Hej, 3 guppy!

3 guppy skrev:
amanda var bättre

Har du vaknat? Hehe! Ibland måste jag bara.....Kram vännen!:D
#33 - 9 december 2007 15:07
Det fanns inte en enda riktigt bra artist i hela startfältet i år, ingen som kunnat mäta sig med Daniel Lindström (vad hände med honom egentligen?) eller Sara Löfgren. Ingen sjöng riktigt bra, fast Marie sjöng minst sämst, och ingen var riktigt bra på scen, fast Amanda var minst sämst där. Trist runda.
#34 - 9 december 2007 17:16
Följde inte idol. Men av det lilla jag sett så sjunger Marie Picasso bäst.
Jag kommer ihåg henne från Big Brother.. hon verkar inte vara sveriges smartaste tjej direkt. Men som sagt hon sjunger ju bra.
#35 - 9 december 2007 17:19
Anettejt skrev:

Jo, jag!
Min nye snubbe fick mig att kolla på Idol med förevändningen att "Du är ju tjej! Tjejer kollar på Idol". Har bara sett en liten snutt då och då förr om åren och då mest från uttagningarna. Båda vi fastnade för Christoffer på en gång. Sen när han åkte ut ides vi inte se mer... fast vi såg faktiskt slutet i fredags...
#36 - 9 december 2007 18:48
addo skrev:
Hur vet du att de inte kan förnya sig? Sen så är väl det inget måste att man kann det som artist, se bara på ramones, acdc mm

Daniel hade sin uttvättade vita t-shirt till Discotemat.. Ehh.. Inte mycket disco där... Han hade en och samma utstrålning, dansstil, attityd, skämt osv.. Det finns människor som hittar en stil som fungerar och så fortsätter de med den hela livet men om man inte kan förnya sig så tröttnar folk på en.. Det spelar ingen roll om det är publik, vänner eller partners.. [:o] Det fungerade bättre förr än nu, tror jag..

Det var just Daniel och Amanda som bara hade en stil och inget mer.. Förra året var det Sebastian som också körde Mick Jagger sprattel till allt och samma klädsel, sätt osv..
Jag gillade verkligen Daniel i början men tröttnade regält..
Detta är min åsikt och såvitt jag vet får jag ha en alldeles egen åsikt.. :D :D
#37 - 10 december 2007 07:24
Men om vi tar Madonna som exempel så bytte hon inte stil från låt till låt, så jag tycker inte att man kan förutse hur bra idolerna kommer vara på att förnyasig bara genom en idol säsong.
#38 - 10 december 2007 17:59
Till er som klagar på daniel och amanda, och alla andra som kanske bara har en stil.
Varför tror ni att man väldigt ofta hör att världens trognaste fans är hårdrockarna/punkarna?
Jo, för dom kör sitt race och vänder inte kappan efter vinden;)

Sen kan jag sträcka mig så långt att i en talangtävling så kanske man ska visa upp mer än en sida... Men längre än så sträcker jag mig inte;)

/Hans
#39 - 11 december 2007 11:50
Jag borde inte kommentera i denna tråden, då jag tycker allt sånt där larvigt tävlande i sk talang är en styggelse. Jag tror att bra musik säljer sig självt. Men när det ska "tävlas" i detta är ju inte det så viktigt, hellre att man ser ut som nån sorts kn-lldocka. Det måste ju finnas trånande puckon som köper skivor "för han e ju såååå snygg"! Men lite kul är det dock att se hur stylisterna "lyckats" med Marie (hade inte hon nån hund som hon tog namnet Picasso ifrån? Ja tänk vilken värdelös info min hjärna trots allt samlar på sig :confused:)
Nu behöver hon bara utveckla svår alkoholism så har vi fått en ny Kicki Danielsson-look-a-like! Grattis!
#40 - 11 december 2007 12:08
Nu kan jag inte lyssna på radion i sommar när jag är tvungen att lyssna på Amanda jag kan lika gärna köpa en skiva med Eimma Noomineen. Som en boll kommer jag tillbaks till dig. Han sjunger bättre än Amanda.Och det vill inte säga så lite tycker jag
Guest
#41 - 11 december 2007 14:17
ottan skrev:
Eimma Noomineen. Som en boll kommer jag tillbaks till dig. Han sjunger bättre än Amanda.Och det vill inte säga så lite tycker jag

He he...Den låten minns jag..Hemsk men kul! :D
#42 - 11 december 2007 14:27
ottan skrev:
Nu kan jag inte lyssna på radion i sommar när jag är tvungen att lyssna på Amanda jag kan lika gärna köpa en skiva med Eimma Noomineen. Som en boll kommer jag tillbaks till dig. Han sjunger bättre än Amanda.Och det vill inte säga så lite tycker jag

Bara för du inte stårut med hennes röst betyder det inte att hon inte kann sjunga. Jag klarar tex inte av Axel Roses röst, men jag skulle aldrig påstå att han inte kann sjunga.
#43 - 11 december 2007 16:18
Katharina skrev:
Andreas fick skäll vad han än gjorde, de tvingade t om honom att dansa salsa.. Ingen har någonsin blivit tvingad att göra något speciellt på scen. Orättvist!!! Ut med juryn.. Jag var såååå arg, även om han inte var min favorit...

Andreas kan vara glad att juryn mobbade honom - annars hade inte så många tittare tyckt synd om honom och stödröstat.;)
ottan skrev:

M.A. Numminen äger.
"Jag har sett fröken Ellen sett i badet", "Slå mej med din rytmenpinne" (Hit me with your rhythm stick), "Amalia går med sin gummikavaljer i bastu"... jösses vilka låtar!
Bilagor:
#44 - 11 december 2007 16:23
Navy CIS och Veterinärerna ;) Bones och Viasat Nature :D

Malinitzi skrev:
#45 - 11 december 2007 16:28
Mamma Mia skrev:

Ja, Viasat Natur är ju suveränt.....
#46 - 11 december 2007 17:12
Andreas kan vara glad att juryn mobbade honom - annars hade inte så många tittare tyckt synd om honom och stödröstat.;)

Ja.. Jag började nästan undra om de ville ha honom kvar och dissade honom med flit för att han inte skulle åka ut... Han var inte heller något stjärnämne tycker jag även om han hade jättefin röst...

M.A. Numminen äger.

"Jag har sett fröken Ellen sett i badet", "Slå mej med din rytmenpinne" (Hit me with your rhythm stick), "Amalia går med sin gummikavaljer i bastu"... jösses vilka låtar!

Ha ha.. Om man inte såg Amanda så trodde man att det var grannen som sjöng i duschen... Men man blev fascinerad av hennes udda person, det går inte att komma ifrån..

Mamma Mia skrev:

Medium i TV4... Det är den enda serien jag inte har tröttnat på än och det är rekord för min del.. Brukar max hålla en säsong annars... :D
#47 - 12 december 2007 11:23
Katharina skrev:

Medium i TV4... Det är den enda serien jag inte har tröttnat på än och det är rekord för min del.. Brukar max hålla en säsong annars... :D

Väntar med spänning på uppföljaren, antar att den kommer att heta Large...
#48 - 12 december 2007 11:27
*lol* :D

Pegrasus skrev:
#49 - 12 december 2007 18:01
Pegrasus skrev:

ha ha... de har redan försökt att göra uppföljare men de har fallit platt för då har det varit foccus på det synska.. i medium är det foccus på mordet/mysteriet och komiken i familjen.. :D :D den där stackars karln som har så jobbiga synska fruntimmer som drömmer en massa läskiga saker på nätterna och ställer till det för honom... (frun och 2 av döttrarna är sanndrömmare)...

Hon har tydligen vunnit en oscar för den rollen.. nää..jag tycker att den är kul, jag..
Nu är fredagsnöjet slut för denna gång iaf... familjen konstaterade sorgset vid middagen idag att fredagsmyset blir utan Idol denna vecka... :D :D
Hoppas att de byter jury till nästa år... :)

Jo.. jag älskade Desperate Housewives första säsongen för den var så rolig... de klarade upp allt knäppt som hände hela tiden... jag skrattade så tårarna rann.. andra säsongen var allt roligt borta och jag såg 2 avsnitt, tror jag... :(
#50 - 12 december 2007 22:35
Ja men hallå.......NÅGON mer än jag MÅSTE väl ändå tycka att Heroes är bra:confused:. Det skäms jag inte för att tycka ivarje fall:D
#51 - 12 december 2007 22:39
Sambon tycker Heroes är bra. Hon vill appselutt inte missa ett avsnitt.
Guest
#52 - 12 december 2007 23:26
Morgan71 skrev:
Ja men hallå.......NÅGON mer än jag MÅSTE väl ändå tycka att Heroes är bra:confused:. Det skäms jag inte för att tycka ivarje fall:D

Den har visst en egen tråd...;)
#53 - 13 december 2007 07:29
Hade inte det när jag skrev detta [:o)]
#54 - 13 december 2007 13:58
Jag tittar knappt på sådana program. Jag har någon gång stannat upp när jag har sappat med fjärkontrollen och sett bitar av bonde söker fru. Tänk att folk gör vad som helst för att få va med på tv. pinsamt är bara förnamnet på sådana program[:-105]. I idol tycker jag ändå att deltagarna håller en hög nivå och är mer förtjänta att få stå i rampljuset. Det finns inte många världsartister som behärskar alla musikstilar. Nästan alla artister kör sin egen musikstil.
#55 - 13 december 2007 18:07
Morgan71 skrev:

Ja, den var bra ibörjan.. sen blev den för jobbig att hålla rätt på.. det måste vara lite kul och lättsamt, tycker jag.. Iaf på veckordagar när man är trött efter jobbet... På helgerna kan det vara lite mer invecklat.. :D :D

cerul skrev:
Jag tittar knappt på sådana program. Jag har någon gång stannat upp när jag har sappat med fjärkontrollen och sett bitar av bonde söker fru. Tänk att folk gör vad som helst för att få va med på tv. pinsamt är bara förnamnet på sådana program[:-105]. I idol tycker jag ändå att deltagarna håller en hög nivå och är mer förtjänta att få stå i rampljuset. Det finns inte många världsartister som behärskar alla musikstilar. Nästan alla artister kör sin egen musikstil.

Ja, men ett bra sätt att se om det är en riktigt bra artist är om de kan delta i en större ansamling artister och ta upp sin plats.. T ex vid ett evenemang eller en gala.. Om de inte kan sjunga en julsång, ens höras över musiken eller sjunger falskt så tycker inte jag att de är en bra artist.. :)
#56 - 13 december 2007 18:35
drd skrev:
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Hur fan kan svenska folket röstat fram kråksångerskan Amanda till Globen ????? :confused::confused::confused::confused::confused::confused:[/SIZE][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Det är för mig en gåta hur detta blonderade benrangel kan få dessa hyllningar av juryn varje gång hon varit på scen oxå.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]E jag tondöv eller vad säger zoopetarna ? [/SIZE][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Måtte Marie Picasso vinna finalen ikväll för hon e ju den enda av dom som kan sjunga vettigt.[/SIZE][/FONT]

du ikke vara tondöv.. hon var/är totalt värde-l-l-lös.

hon har en viss utstrålning och sätt men sjunga? nehejhej

Annons