jojo daniels kaptenbindelsattityd kan man ju disskutera.. Personligen tycker jag han använde den för länge! Det hade varit bra att ta av den efter hans sång till pappan..
MEN, kan du ärligt säga att någon var bättre än han på scen?? Visst, lite konstiga ryckningar här och där (ganska ofta;)) men man viste aldrig vad som skulle hända. Han och amanda stod i en klass för sig. Dock tror jag inte daniel kommer komma så långt...
Nej fy f*n, jag har blivit något jag svurit att aldrig någonsin bli! En idolmänniska.,.,., Inte nog med att jag såg varenda j*vla avsnitt av skiten, här sitter jag och skriver om det i ett forum. Hur kunde detta hända????????????/Hans
Hur kunde Daniel få stå där med sina kufa spasmer och Amanda med sitt kobenta "Mick Jagger sprattel" utan att juryn sa något om deras scenspråk medan Andreas fick skäll vad han än gjorde, de tvingade t om honom att dansa salsa.. Ingen har någonsin blivit tvingad att göra något speciellt på scen. Orättvist!!! Ut med juryn.. Jag var såååå arg, även om han inte var min favorit...
Kallar sig picasso men heter petterson, hallå eller!
Eller kalla sig Prince och Madonna.. :D :D :D
Nej, skryta öppet med att man tittar på Idol går ju inte. Någon kan ju tro att man är helt urblåst?!?!? Undrar vilka program man kan skryta med att man tittar på då? På Spåret?
Jag tycker att det är jättekul och att det sprider sång i Sverige.. Jag tycker att man oftare hör unga som sjunger och spexar på stan än förr.. Jag kommer ihåg när jag var liten och hela familjen satt framför Hylands hörna.. Det var ju familjekväll.. Vi kör det hemma med lillkillen för att han ska få liknande barndomsminnen.. Idol, Deal or no Deal, Lets Dance.. Något som fungerar för hela familjen iaf... :)