Ibland har man det extra lyxigt!!

#1 - 13 februari 2009 12:16
Blev bjuden av ett företag igår det enda jag visste var att vi skulle till Köpenhamn, vi åkte ut till företaget och drack några öl och lite tilltugg sen sa dom att transporten var framkörd och vi gick ut och där stod denna bilen:

[attach]33356[/attach]

Den var fullt laddad med drycker mm av olika slag sen åkte vi över bron till Köpenhamn och hamnade på en trevlig resturang där vi åt och drack gott! :D:p:D

Nu blir det till att försöka vila upp sig i helgen med akvariefyllning och förhoppningsvis hinner jag med att sätta dit bakgrunden också!!

Trevlig helg på er!!
#2 - 13 februari 2009 12:25
"Det där" kallar jag inte EN bil :p...
#3 - 13 februari 2009 14:29
Coolt :D
#4 - 13 februari 2009 16:46
Riktigt ballt.. Är en upplevelse få förunnat. får man fråga vad du jobbar med?
#5 - 13 februari 2009 18:32
Nej den var lång som nästan 3 bilar!!
Man kände sig verkligen som en Rockstjärna, man såg personerna i bilarna vi körde förbi hur dom glodde!! Det hade nog jag också gjort!!
Jag jobbar som VVS-ingenjör så företaget som bjöd vill nog att jag skall föreskriva deras produkter!!
#6 - 13 februari 2009 22:07
När vi var i NY för ett par år sedan beställde vi taxi till flygplatsen. När vi kom ut stod det en limo. Alla hotellets taxibilar hade varit upptagna så vi fick åka limo en timma till taxipris. Kändes också ganska glassigt att glida fram på manhattans gator i limo:D

Annons