Mitt ytterfilter lossnade från strilröret en gång så det var halva karet rätt på golvet ingen rolig syn som mötte en när man kom in i rummet bara att torka problemet är ibland att man inte kommer åt alla gånger så hela golvet reste sig.Har en bekant som ringde brandkåren när hans 325 liters sprack det gick på självrisken enligt han.woodo skrev:Hej råkade ut för ett litet missöde nyss med ca 20-30l vatten på golvet. Jag undrar seriöst vad man skulle göra om ens 720L kar spricker. ringa brandkåren? ;) någon som varit med om något liknande, nu tror jag ju inte att jag råkar ut för det men man vet ju aldrig :!!
nygård skrev:[CENTER]kommpisens flikväns komenter !! när han kom hem med ett 720
I akvarie benken ska bormaskinen med största boret liga !!!
för jag vägrar att torka om det går sunder
dom bor i hus med torpargrund !?!?:D :) :D [/CENTER]
woodo skrev:Hej råkade ut för ett litet missöde nyss med ca 20-30l vatten på golvet. Jag undrar seriöst vad man skulle göra om ens 720L kar spricker. ringa brandkåren? ;) någon som varit med om något liknande, nu tror jag ju inte att jag råkar ut för det men man vet ju aldrig :!!
Stew skrev:om inte jordfelaren hade brytit strömmen så hade jag sett till att göra det. Sedan hade jag ringt pappa, brorsan, de 10 närmaste kompisarna, brandkåren, försäkringsbolaget, banken och påven.
Sedan traskat in och räddat vad som går att rädda.
(om fiskarna hade levt så hade jag tagit det innan samtalen dock.... Måste rädda de små liven... Ser just nu en bild framför mig när jag gör mun mot mun metoden emd en super red Hongi)