Husdjursmässan / Kista / även fisk

#1 - 8 januari 2011 17:26
Missa inte att gå på husdjursmässans i Kista, tror att det är sista dagen imorgon.
Bollmora akvarieklubb har en stor monter där med både söt/salt.
#2 - 8 januari 2011 18:34
Nej Akvarielagrets muräna lyckades fastna i håven tillslut och hamna till allmän beskådan... en maffig typ...
#3 - 8 januari 2011 19:54
Det är sista dagen i morgon söndag. Det är fullt tryck och väldigt lyckat. Vår monter är lyckad med många akvarier som drar till sig intresset från både ung och gammal. Muränan är otroligt populär, men även malawisarna och Jannes fisksoppa på STORA fiskar.

Kom gärna och hälsa på!
#4 - 8 januari 2011 20:13
Hur mycket "fisk" är det?? Många akv?? Har aldrig varit där, men nu när jag såg detta så funderar vi på att gå...men reptiler är ju inte fel det hellerr...hehe

http://www.zoonen.com/visabild.asp?oid=1537493
http://www.zoonen.com/visabild.asp?oid=971385
#5 - 8 januari 2011 22:31
Komma dragandes att det är nu..... fyfy. Kanske kan säga vilka STORA fiskarna är och några tjusiga bilder är inte fel heller..
#6 - 9 januari 2011 14:08
Kolla bilder på
www.bollmoraakvarieklubb.org

Husdjursmässan har huserats många år av Bollmora så jag trodde det var underförstått ;)
#7 - 9 januari 2011 23:02
Jädrar, vad jag är trött nu efter fyra dagar på mässan, men roligt har det varit. Intresserade mässbesökare, glada barn, kunniga frågor och mindre kunniga frågor.
"Hur länge har affären öppet som säljer små fiskar?"
"Kan man ha en muräna hemma?"

Sen har vi rivit hela utställningen och packat in i lastbilen och några privatbilar på två timmar blankt, vilket är rekord.

Ett 540 liters, två 375 liters, ett 175 liters, strömakvarium, bäckakvarium och sex 40 liters. Sand, grus, ramper, täckglas, ställningar, akvarier, växter, fiskar, krukväxter, banderoller, kamouflagenät, täckskynken till ställningarna, slangar, håvar och kaffebryggaren, jisses!!!
#8 - 10 januari 2011 04:30
Mumin skrev:
Jädrar, vad jag är trött nu efter fyra dagar på mässan, men roligt har det varit. Intresserade mässbesökare, glada barn, kunniga frågor och mindre kunniga frågor.

"Hur länge har affären öppet som säljer små fiskar?"

"Kan man ha en muräna hemma?"

Sen har vi rivit hela utställningen och packat in i lastbilen och några privatbilar på två timmar blankt, vilket är rekord.

Ett 540 liters, två 375 liters, ett 175 liters, strömakvarium, bäckakvarium och sex 40 liters. Sand, grus, ramper, täckglas, ställningar, akvarier, växter, fiskar, krukväxter, banderoller, kamouflagenät, täckskynken till ställningarna, slangar, håvar och kaffebryggaren, jisses!!!

Bra jobbat !
#9 - 10 januari 2011 12:33
Som sagt det var bra gjort!! Kul att det har varit lyckat!!

Annons