Hurra för Zoopet!

#1 - 9 april 2004 19:20
Vad hade man gjort utan denna fantastiska Zoopet!?
#2 - 9 april 2004 19:31
Visst...hipp hipp hurra....hipp hipp hurra....hipp hipp hurra för Zoopet!!!
#3 - 9 april 2004 19:44
haha, HIPP HIPP HURRA!!!! förresten, hur länge har zoopet funnits ute på internet? skulle va kul å veta :D
#4 - 9 april 2004 19:47
Det äldsta inlägget är från 2002-01-01 vilket är samma datum som Zoopet lanserades. Jag och Kjell hade dock byggt ett par år innan på siten. Vi ville att mycket skulle finnas från början.

#5 - 9 april 2004 19:50
Oki :D
#6 - 9 april 2004 20:07
For en forholdsvis ny akvarist som meg ( oktober 2003 ) så har Zoopet vært til stor nytte - og glede ! Her finnes faktastoff om både planter og fisk som jeg ikke har funnet noe annet sted. Bildene er en glede å se på. I tillegg til det så kan jeg spørre de andre brukerne av siden om det er noe jeg lurer på ! Kjempebra ! Jeg har anbefalt siden til alle jeg kjenner, både de som har har akvarium - og også de som ikke har.. :-) Kanskje kan også de bli inspirerte til å starte opp ? :-)
#7 - 9 april 2004 20:16
Det är bara att instämma i hyllningskören!! Proffsigt utseende och kunniga medlemmar som ger svar på de flesta frågor. Det är inte utan att man har blivit beroende av Zoopet.....Jag får väl lägga in mig på behandlingshem!!
#8 - 9 april 2004 20:32
Jag tycker Zoopet.com har en enorm kunskapsbank och hela sajten speglar professionell akvaristik i samma andetag som det ger en öppen gata för nybörjare. Spektrat på kunskaperna här är ett fantastiskt instrument för en akvarist som jag...

Tillsammans med Ciklid.se, vars forum jag anser vara bättre än Zoopet.com´s, så har man allt man kan behöva för att lyckas med denna hobby. Det är inte den skrivna kunskapskällan som alltid är störst, utan alla medlemmar både på Zoopet.com och Ciklid.se som bidrar till professionell kunskap.

Som medlem i NCS så är allt komplett när man får chans att utnyttja dess rabatter som ges via medlemskapet på olika akvariebutiker samt det enastående Ciklidbladet som ges ut var tredje månad!

Det finns inte ord egentligen att beskriva betydelsen som dessa ting har för hobbyn...och då är det skapat av ideellt arbetande personer som förtjänar all beröm.
Det är pga dessa eldsjälar som vi getts möjligheten och det är pga oss medlemmar som detta är så givande för alla...
#9 - 9 april 2004 21:19
Kan inte annat än instämma med alla andra, eftersom att man är både medlem på NCS, Ciklid.se och Zoopet.com. Vad skulle man göra utan dessa forum?
Detta med beroende...vad spelar det för ngn roll...att man är inne på zoopet ca 5-10 ggr per dag, halvtimmeslånga stunder...vad gör det...?
Vad skulle man göra av sin hobby om det inte fanns dessa sidor=)
!!!Hipp hipp hurra!!!
#10 - 9 april 2004 21:55
hipp hipp hurra!! zoopet är någ den bästa akvariesidan ja vet[:-15]
#11 - 9 april 2004 22:13
Jaaa vad skulle man ha gjort utan denna sida!? [:-94]Den har varit till mycket hjälp och man har ju faktiskt kunna hjälpa andra nångång oxo! [:-92]Så nog äre väl bra att zoopet finns allt!!!?[^][:-34]

Annons