Här ser ni min Tiger woods.:d
Han är lite mer än 20 cm i omkrets!
Tiger Woods är 4 år.
Hur stora är era?
"" target="_blank"> sjebbe skrev:Det där var bara bissart!
karrokaja skrev:ja den var minst sagt bastant. vad matar du med?
karrokaja skrev:Det där är ingen golfboll! Det är ju en fotboll.
På animal planet går ett program som heter animal crackers. där var det en tant som hade en mycket "deprimerad" golfboll, den kunde inte simma pga sin "deprition".
hennes sån gjorde en flytanordning till fisken så att den kunde vagga fram i sakta mak och enligt tanten blev den "gladare"...
karrokaja skrev:groomar has it, funiest animals, animal crackers.
Nej det är bara djur som har blivit etsade av människan och då tycker jag inte om det så mycket. man vill ju se vilda djur.
Typ the blue planet eller planet earth. dokumentärer om vilda djur.
Såg en om malawiciklider oehört intressant.
Jaja. du hade väldans fina slöjisar. hade slöjstjärt som en av mina första akvarie fiskar men dom överlevde inte så länge. jag som alla andra blev lurade att köpa denna lilla enkla fisk, jag satt på ett 40 liters då...
karrokaja skrev:Då är vi 2 om den saken;) du tog meningarna ur skallen på mej;)
David är riktigt grymt bra! jag är nästan kär... eller nä
Jo dom är väldigt fina dina slöjisar:) varför ska dom bort? vill du har mer plats för annat? om dom ska bort så är det kanske bäst att vänta till våren:)
myggpippis skrev:Nä han/hon får bara vanlig fling mat! Från ca 3cm till detta på 4 år. Visste faktiskt inte att de kunde bli så stora![:o]
Men älskar den ändå!:D
Micke_A skrev:2 om vad? :)
Ja, han är trevlig att lyssna på, programmen är intressanta, och vackert filmade.
Tja, egentligen passar de kanske inte in sällskapet riktigt, även om de verkar må alldeles utmärkt, och se´n är väl inte slöjstjärtar min typ av fisk riktigt, jag har väl mest ciklider och malar.
karrokaja skrev:Vi är 2 om animal planets nedgång och förfall;):D
karrokaja skrev:precis! Sålänge fisken finns i handeln och i folks hem så ska den väl behandlas lika värdigt som en Vild Fångad diskus?
Men sen när denna fisk sluttar av i popularitet så kanske det är onödigt att kämpa för dess existens.. om ni förstår
karrokaja skrev:Jo visst men den där lagen då? bu har dom börjat snacka om den, antagligen kommer den att hjälpa boskapsdjur hund och katt i första hand men den kommer att smitta av sej till gnagare och fisk så småning om också. och då händer det grejer. men jag kanske är lite för positiv.
I vilket fall ska man ta hand om ett djur på bästa sätt även om det är sönderavlat.
myggpippis skrev::p vad räknas som vanligt?
Glob öga , oranda, ranchu, red cap?

Karin_95 skrev:oj, stackars guldfisk! :( kanske borde typ banta den lite ? :d
här är iaf min 4 åriga guldfisk nora :):)
...fast hon har tappat färgen med åren ..
myggpippis skrev:det är en golfboll.. de ser ut så! :mad:
Karin_95 skrev:min guldfisk ?? :confused:[:O] nä, för de är en slöjstjärt, men den tittar frmåt ^^ och den är lite böjd ;) men nej, de är ingen golfboll kan jag söga ;P
myggpippis skrev:Skrev jag aldrig heller!;)
Svårt att banta ner något som är skapt att se ut så! [:o]
Så om det är synd om den!!?? NEJ!
myggpippis skrev:Skrev jag aldrig heller!;)
Svårt att banta ner något som är skapt att se ut så! [:o]
Så om det är synd om den!!?? NEJ!