Marnat skrev:som frågan i rubriken lyder. :)
Johanski skrev:Tryck på gemet, eller "Hantera bifogade filer", ladda upp en bild, tryck på gemet igen så du får ner en liten rullist med bilderna du laddat upp, klicka på den bilden du vill bädda in, så kommer det en liten rad med text, den placerar du var du vill ha bilden. [.ATTACH]29291[/ATTACH] <-- utan punkten blir det som nedan
[ATTACH]29291[/ATTACH]
Edit: Ja, så kan du skriva nedanför bilden också :p
Beror på vem som förklarar:p denna frågan är nog ställd ex antal ggr med alla olika förklaringar den andre ska vara värre än den andre,så jag har då aldrig begripet hur man gjorde förren nu verkar det som:pMarnat skrev:Tack som tusan johanski, inte bara jag som undrade tydligen :D
Patrik Steen skrev:Beror på vem som förklarar:p denna frågan är nog ställd ex antal ggr med alla olika förklaringar den andre ska vara värre än den andre,så jag har då aldrig begripet hur man gjorde förren nu verkar det som:p
Du är en väldigt klok man:DMarnat skrev:varför göra något väldigt enkelt, väldigt svårt liksom? :P
Fattade Nada.....NadaNubi skrev:enkelt sätt: Lägg upp alla bilder på sidan (tryck inte på skicka svar) titta på bilderna och sen skriv mellan varje [.ATTACH]29291[/ATTACH] vad som ska stå :) enklare än att trycka på gem [.ATTACH]29291[/ATTACH] gem [.ATTACH]29291[/ATTACH] gem hela tiden :)
Förstod du ?