Hur laddar men upp en profilbild?

#1 - 5 april 2011 15:46
Jag har en simpel fråga som jag inte hade en aning om vilken kategori jag skulle ställa den i, men 'övrigt' lät väl passande. Frågan är hur man lägger upp en profilbild? Är det kanske så att man måste vara goldmedlem för det...
#3 - 5 april 2011 16:01
såhär
#4 - 5 april 2011 16:25
Ja du måste vara guldmedlem
#5 - 5 april 2011 16:26
ah. just det. glömde nämna det. tack joel
#6 - 5 april 2011 17:16
Aj då... men tack för svaren.
#7 - 5 april 2011 17:45
Bli Guldmedlem du med så, kommer du åt många fler artbeskrivningar mm. Kostar bara 225 kr/år :)

Här kan man läsa mer:)
http://www.zoopet.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=200051
#8 - 6 april 2011 14:20
Jo då, har läst det där, tack ändå! :)
Vet inte om jag har så stor nytta av artbeskrivningar, mitt största intresse är malawi och tanganyika, och dom kan jag redan det mesta om. Men det vore kul att testa bli goldmedlem i alla fall. Går det att avbryta goldmedlemskapet när man vill? eller är man tvungen att vara det ända tills det går ut av sig självt...
#9 - 6 april 2011 14:23
eftersom du betalar en gång. 225 kr så är du guldmedlem 1 år,.

grejjen är ju att du kan lägga upp bilder i inlägg osv med om man är guldis.

vill inte låta nedlåtande på något sätt men kan du alla olika malawi och tanga arter?? o man kan ju få intresse för andra fiskar med. mitt går i vågor. så jag har ett kar av varje "biotop" ett malawi, ett SA, ett asien o nästa lär bli tanga-kar.
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 6 april 2011 14:30
Paddy skrev:
Vet inte om jag har så stor nytta av artbeskrivningar, mitt största intresse är malawi och tanganyika, och dom kan jag redan det mesta om.

Oj, dej måste jag träffa som redan vet det mesta om malawi och tanganyika. Själv har jag hållit på dom i 40 år, skrivit hundratals med artiklar och hållit hundratals med föredrag och jag har besökt SAMTLIGA ciklidstämmor sedan 1979 (nu i helgen blir det den 33 ciklidstämman för min del), köpt och läst flera hundra Malawi och tanganyikaböcker och t.o.m. plaskat runt i deras hemmamiljö och lika förbaskat så har jag ändå frukantsvärt mycket kvar att lära om dom. Oj, vad korkad jag måste vara:p

Men det vore kul att testa bli goldmedlem i alla fall. Går det att avbryta goldmedlemskapet när man vill? eller är man tvungen att vara det ända tills det går ut av sig självt...

Som hannesc skriver. Så löser man medlemskap för ett år och sedan väljer man själv om man vill förlänga det eller inte
#11 - 6 april 2011 14:32
+1 på kjells sarkasm ;)
#12 - 6 april 2011 15:02
Ok, kanske skall bli goldmedlem ändå då... får se.
Jag kanske uttryckte mig lite väl självsäkert med att säga att jag redan kan det mesta. Det jag menade var att jag kan det jag behöver kunna, och stöter jag på nått nytt frågar jag. Har bara haft ett fåtal tanganyika och malawiciklider och av dom jag har eller har haft vet jag ganska mycket om. Jag får skylla på att jag är irre och inte kan formulera mig på svenska, haha
;) :) :D
#13 - 7 april 2011 16:04
Om man nu skall bli goldmedlem vore det kul att veta vad pengarna går till först.. i egen ficka på admenistratörerna? :p
#14 - 7 april 2011 16:06
skulle tro att en del går åt till att bygga upp och utveckla zoopets hemmsida
Kjell Fohrman
Administrator
#15 - 7 april 2011 16:49
Paddy skrev:
Om man nu skall bli goldmedlem vore det kul att veta vad pengarna går till först.. i egen ficka på admenistratörerna? :p

Jepp - det är därför vi är så rika:D

Det går rätt ner i fickan efter att månadsavgiften för servern betalts, vinster för 20.000 om året delats ut, program betalats, kontinuerlig backup betalats etc. etc.
Sedan går det rätt ner i fickan som betalning för dryga halvtidsjobbet det är att sköta Zoopet - fast rent krasst kan man i alla fall säga att vi inte längre behöver skjuta till pengar efter att goldmedlemskapet infördes.
#16 - 7 april 2011 17:29
Jepp - det är därför vi är så rika:D

Det går rätt ner i fickan efter att månadsavgiften för servern betalts, vinster för 2.000 om året delats ut, program betalats, kontinuerlig backup betalats etc. etc.

Sedan går det rätt ner i fickan som betalning för dryga halvtidsjobbet det är att sköta Zoopet - fast rent krasst kan man i alla fall säga att vi inte längre behöver skjuta till pengar efter att goldmedlemskapet infördes.

Inte vinster för 2000:- om året väl? Det måste fattas en nolla isf...20 000 :- låter rimligare:)!
Kjell Fohrman
Administrator
#17 - 7 april 2011 17:44
ansjo skrev:
Inte vinster för 2000:- om året väl? Det måste fattas en nolla isf...20 000 :- låter rimligare:)!

Sorry, man blir snurrig alla nooooooollorna:D
#18 - 8 april 2011 14:26
Jo så är det nog, nollor finns det gott om:D:p!

Annons