Hur laddar man upp profilbild

#1 - 31 oktober 2011 11:05
Jag vet inte om det ör jag som är extremt korkad eller om funktionen är väl dold nånstan så att blonda människor som jag inte ska kunna hitta den... men iaf jag hittar ingenstans där jag kan ladda upp en bild som visas på min profil och bredvid allt jag skriver överallt... :/
Nån som känner för att hjälpa en nykomling?
#2 - 31 oktober 2011 11:17
.

Då måste du bli guldmedlem, kostar 225 kr / år, bästa investeringen inom akvarievärlden du kan göra.

.
#3 - 31 oktober 2011 11:27
Aha, det var alltså en väldold funktion. :D Må´ste missat den detaljen när jag läste all text innan jag blev medlem :P
Då akn jag sluta leta nu, tack så mycket för hjälpen
#4 - 11 november 2011 21:53
Detta måste vara det enda forumet på hela internet som kräver en avgift för att få man ska få använda en avatar :P

Edit: Whut, kan man inte lägga in bilder i inläggen heller? Bara länka med imagetaggar? Snälla säg att jag missat något.
#5 - 12 november 2011 04:07
Rosse skrev:
Detta måste vara det enda forumet på hela internet som kräver en avgift för att få man ska få använda en avatar :P

Edit: Whut, kan man inte lägga in bilder i inläggen heller? Bara länka med imagetaggar? Snälla säg att jag missat något.

Ja du har missat att läsa igenom forumsreglerna.

[HTML]12/ Bara egna foton i forumet
Bara Zoopet Gold medlemmar kan lägga in foton i forumet. Det är endast tillåtet att lägga in egna foton i forumet. Man kan dock även lägga in andra foton under förutsättning att de finns med bland Zoopets artbeskrivningar samt i medlemmarnas fotoarkiv samt att man då tydligt anger vem som tagit fotot.
[/HTML]
#6 - 12 november 2011 09:27
Läste dem när jag blev medlem för åtta år sedan, minnet är inte så bra ;)

Men jaha, vad trist. Nu blev jag lite avtänd faktiskt. Menmen. Ägarna får såklart göra som de vill med sin sida!
#7 - 7 mars 2012 12:55
Ciklider.se är lika dant...e också lite förvånad...men..men...
#8 - 7 mars 2012 13:04
Ulven1 skrev:
Ciklider.se är lika dant...e också lite förvånad...men..men...
Det är inte så konstigt egentligen, vem ska annars betala för kalaset? Hemsidor, program osv. kostar, och pengarna måste komma in någonstans ifrån:).
#9 - 7 mars 2012 13:11
jag har just gjort ett konto hör på zoopet till min fru (Fru gonzo) jag har gulkonto och jag har även regat Malins som guld nu och det kan jag säga att all den info och tillgång till artregister och annat är absolut värt varenda krona så nu har vi snart 2 st guldkonto i familjen..... Mvh Ulrik;)
#10 - 7 mars 2012 13:20
gonzo44 skrev:
jag har just gjort ett konto hör på zoopet till min fru (Fru gonzo) jag har gulkonto och jag har även regat Malins som guld nu och det kan jag säga att all den info och tillgång till artregister och annat är absolut värt varenda krona så nu har vi snart 2 st guldkonto i familjen..... Mvh Ulrik;)

om herr och fru gonzo har minsta likhet med originalt i mupparna så blir det svårt
med pussandet i er familj.......

om så är fallet så kan man ju hoppas att kottarna är mer lika mor och farföräldrar.....

.
#11 - 7 mars 2012 13:23
<<<<>>>>>
#12 - 7 mars 2012 13:27
fast jag skall nog inte säga något.....

så här ser jag ut....

eller är det Gary Cole.....??

en till mig närstående person säger att vi är j-t lika....svårt att skilja oss åt....

om man bortser från att en är ganska välbärgad cool halvstjärna....medans
den andre är en kontorsråtta utan hum om verkligheten......

.
#13 - 7 mars 2012 13:33
Kensa skrev:
om herr och fru gonzo har minsta likhet med originalt i mupparna så blir det svårt

med pussandet i er familj.......

om så är fallet så kan man ju hoppas att kottarna är mer lika mor och farföräldrar.....

.

Ha ha ha ja det har du rätt i men även om nu pussandet blir svårt, så vet du väl kansa utmaningen gör det mer spännande:p
och ja som tur är så liknar kottarna mor och farföräldrarna:D
#14 - 7 mars 2012 13:35
Kensa skrev:
<<<<>>>>>

Men titta där är han ju idolen i egen hög person;) Mr gonzo
#15 - 7 mars 2012 13:36
Kensa skrev:
fast jag skall nog inte säga något.....

så här ser jag ut....

eller är det Gary Cole.....??

en till mig närstående person säger att vi är j-t lika....svårt att skilja oss åt....

om man bortser från att en är ganska välbärgad cool halvstjärna....medans

den andre är en kontorsråtta utan hum om verkligheten......

.

"En röst i natten" om jag inte minns fel. Vad det nu har med Zoopets guldmedlemsskap att göra:p...
#16 - 7 mars 2012 13:39
ansjo skrev:
"En röst i natten" om jag inte minns fel. Vad det nu har med Zoopets guldmedlemsskap att göra:p...

ja det är nog så va iaf därifrån jag kommer ihåg honom, har nog sett honom i en och annan film oxå..
men en röst i natten va bra
#17 - 7 mars 2012 13:40
ansjo skrev:

Det har nog inte ett skit med det att göra det va kansa och jag som spånade iväg lite;)
#18 - 7 mars 2012 13:50
fast snyggast i "En röst i Natten" var (och är) Wendy Kilbourne.....

Skulle hon vifta med lillfingret så lämnar jag allt annat bakom mig.....

.
#19 - 7 mars 2012 13:54
Nu är det ju såhär att fru gonzo har ett konto här så jag blir tvungen att (viska till dej) jag oxå:D
#20 - 7 mars 2012 14:14
Jo, vem har inte dreglat när hon visade sig i rutan...:D
#21 - 7 mars 2012 14:28
hehe många[:o]
#22 - 7 mars 2012 17:50
Rosse skrev:
Läste dem när jag blev medlem för åtta år sedan, minnet är inte så bra ;)

Men jaha, vad trist. Nu blev jag lite avtänd faktiskt. Menmen. Ägarna får såklart göra som de vill med sin sida!

Men sedan dess har mycket hänt och reglerna ändrats - då fanns ju varken avatar eller möjlighet att lägga in bilder. Dessa tillkom när goldmedlemskapet började finansiera sajten. Men det var faktiskt många och långa diskussioner om detta då innan de nya reglerna infördes vilket borde varit svårt att missa.
:)

Annons