JojjeN skrev:När man ska få fast javamossa, binder man fast nedersta "grenarna" så tråden inte syns, eller binder man över hela mossan och trycker fast den mot roten och låter den växa över? För och nackdelar?
oaken skrev:Tycker det blir bäst om man inte tar en hel "klump" på ett och samma ställe utan drar ut den så att det bara blir ett tunt lager som täcker roten och sen lindar fast med fiskelina eller vad man nu vill på lämpliga ställen.
JojjeN skrev:När man ska få fast javamossa, binder man fast nedersta "grenarna" så tråden inte syns, eller binder man över hela mossan och trycker fast den mot roten och låter den växa över? För och nackdelar?
Narii skrev:Kan du snälla ändra till "hur ska jag knyta fast javamossan" asstörande när folk inte skriver en full mening...
Bowman skrev:Du skriver ju i din presentation att du är omänskligt smart
JojjeN skrev:Du får gärna citera någon stanns på min presentation där jag skriver att jag är omänskligt smart.
Jag har skrivit att jag gillar att läsa om grejer, och att jag lätt kommer ihåg det jag läser. Det behöver man inte vara smart för att göra, utan man behöver bara ha ett intresse för det.
Tycker det var en ganska onödig kommentar det du sa där, är ju inte utan att man tar åt sig även om man aldrig ska göra det över internet.
Ni andra ska ha tack! Det är bättre att jag är säker på hur jag ska göra och gör det helt rätt än att det går åt helsike med mossan
Bowman skrev:Ja det var ju inte menat så Jojjen. Sorry.
Nej du skriver givetvis inte ordagrant att du är omänskligt smart.
Det var bara meningen som lite skämt.
Gick det bra med mossan?