Hej hitta ingen sånhär tråd här på forumet.
Okej neste man ska säga hur känd jag är här på forumet på en skala 1-10.
sen 3e personen som skriver ska säga hur känd den förre personen var som skrev i tråden osv. Fattar ni?
Grothras skrev:Ja jag vet i vilken stad han bor i, ålder, kommer nästan ihåg hans förra nick, jag vet hur han ser ut så jag måste väl skriva att det är 10/10 ^^
Rooster skrev:Haha du är enligt min mening en storkändis här på forumet, bundis med giganterna som Kjell å dom om jag har fattat rätt, zoopet klubb väst, syns ofta i trådarna etc.
så min bedömning är att du är iaf 9/10 ;)
august1996 skrev:6/10 har sett dig ett par gånger här på z-pet och vet att du har riktigt snygga diskusar:d
august1996 skrev:6/10 har sett dig ett par gånger här på z-pet och vet att du har riktigt snygga diskusar:d
Patrik Steen skrev:Detta var fan nog den dummaste tråd jag har varit med om här....
Patrik Steen skrev:Detta var fan nog den dummaste tråd jag har varit med om här....
solis skrev:10/10 har ju både chattat med dig och vi har diskuterat i många trådar tillsammans:)
Ett sådan perfekt svar då drar jag tillbaka min kommentar,Sultanen vet vad det handlar om;):pSultanen skrev:Dig har man sett från och till, dina lyckade odlingsprojekt bla. :)
Men sätter ingen poäng, ser inte poängen med det :d
Dock kan jag se att tråden kan vara uppmuntrande om den hålls i en positiv anda.
travianplayer skrev:well well ..... om du inte har nånting bra att säga skit i att säga det alls