Hur kan man bara göra så?!

#1 - 25 april 2009 13:50
Efter att ja nu har varit precis och köpt fiskar så har jag många tankar i huvudet. För där fick jag höra av en som jobbade där att killar (ah, asså typ 16-20 år) har kommit in, plockat upp guldfiskar ur deras akvarium och slängt dem i Pirayornas akvarium. Har även hänt att de har SLÄNGT UT pirayorna på golvet. Detta har tydligen hänt ett flertal gånger, men de har inte lyckats få tag på de som gjorde det än. Jag vet inte om detta hörde till ämnet, men tyckte att det var värt att ta upp. Är det någon annan som också har varit med om det? Tycker inte ni också att det är fruktansvärt?
#2 - 25 april 2009 13:53
Jo, det låter förfärligt om det nu är sant.
Sedan kan man undra varför inte det upptäcktes när ett gäng ungdomar rotar runt med håvar i akvarierna, särskilt om det hänt fler än en gång?
#3 - 25 april 2009 13:58
ansjo skrev:
Jo, det låter förfärligt om det nu är sant.

Sedan kan man undra varför inte det upptäcktes när ett gäng ungdomar rotar runt med håvar i akvarierna, särskilt om det hänt fler än en gång?

Ja, det kan man ju undra. Fast de brukar ofta ha mkt att göra där, och det kanske inte är ngn som ser det innan det är för sent...? Vet inte.
#4 - 25 april 2009 14:00
Hmm, jag tycker ändå att det låter konstigt...men konstigare saker har hänt här i världen;).

Annons