hur gör man?

#1 - 20 oktober 2008 20:01
oki, har laddat upp lite bilder på imageschack, men hur får jag in ldom här i detta forum?:confused::confused::confused:
#2 - 20 oktober 2008 20:05
mijo skrev:
oki, har laddat upp lite bilder på imageschack, men hur får jag in ldom här i detta forum?:confused::confused::confused:

du tar länken och kopiera in till där du vill ha ex när du skriver
#3 - 20 oktober 2008 20:08
oki, tor jag fattar. men det finns inga såna länkar. såg här i ett tidigare inlägg att dom har använt imageshack.us. är det skillnad på den och imageshack.com?
#5 - 6 november 2008 21:47
Hur gör man, var en bra titel så jag lånar tråden.

Jag tänkte delta i fototävlingen men lyckades inte hitta någon annan info än att man måste vara guldmedlem för att rösta.

Hur gör man?
#6 - 6 november 2008 22:07
pello skrev:
Hur gör man, var en bra titel så jag lånar tråden.

Jag tänkte delta i fototävlingen men lyckades inte hitta någon annan info än att man måste vara guldmedlem för att rösta.

Hur gör man?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Du måste vara guldmedlem för att delta i fototävlingen oxå, klicka på någon guldmal så kommer alla info upp om vad som ingår i guldmedlemskapet.[/COLOR][/FONT]
#7 - 6 november 2008 22:12
Ops.
Jag är inte van att de forum jag deltar i kostar dyrt.
Nåja ni överlever utan mina bilder.
#8 - 6 november 2008 22:16
pello skrev:
Ops.

Jag är inte van att de forum jag deltar i kostar dyrt.

Nåja ni överlever utan mina bilder.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Forumet kostar inte dyrt, det är helt gratis.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Det är vissa andra funktioner som kostar en liten slant, vilket är helt frivilligt, det mesta här är änndå alldeles gratis :D[/COLOR][/FONT]
#9 - 6 november 2008 22:25
Ja och forumet gläder mig.
Men bildfunktionerna stör mig emellanåt.
#10 - 6 november 2008 22:34
pello skrev:
Ja och forumet gläder mig.

Men bildfunktionerna stör mig emellanåt.

Lagringsutrymme kostar pengar det kommer man tyvärr inte undan. Ju med bilder man laddar upp ju mer lagringsutrymme behöver man då måste ju pengarna komma in nån stans.
#11 - 6 november 2008 22:43
smegga skrev:
Lagringsutrymme kostar pengar det kommer man tyvärr inte undan. Ju med bilder man laddar upp ju mer lagringsutrymme behöver man då måste ju pengarna komma in nån stans.

Finns massor av ställen med gratisutrymme.
Sitter man framför forumet varje dag är priset inget större problem, jag gör det någon gång i månaden, då blir det värre, en Selma för varje besök.

Annons