Hur gick det för er i stormen?

#1 - 8 februari 2011 16:29
Har varit lite storm inatt och är lite nyfiken på av ni har sett och upplevt.
Det jag såg i morse var att våran studsmatta hade flugit iväg undrar hur långt den hade kommit om inte väggen varit ivägen, den stod på andra sidan balavagnen innan den stack iväg, där låg 2 pulkor i balavagnen igår dom hittade jag bakom precis nedanför vagnen.

Jag är jätteglad att vi fick ha strömmen kvar för jag låg och funderade på hur det skulle gå för mina 5 kar om strömmen hade gått

[ATTACH]42068[/ATTACH]Jack i porten
[ATTACH]42067[/ATTACH]Studsmattan stod där dom blåa pulkan under plåten är och en bit utanför bilden det enda som är kvar där är en del av benen till studsmattan
[ATTACH]42069[/ATTACH]den andra blåa pulkan och den röda ligger kvar bakom vagnen
#2 - 8 februari 2011 16:50
Ojdå.. Såg inte så kul ut. Har ni inte snö?:confused:
#3 - 8 februari 2011 16:55
Haft mildeväder ett tag nu så den har försvunnit annars har vi haft mycket snö och länge, förutom på en del ställen som fortfarande är is och snöhögar kvar.Skönt att det försvann så kan det ju få komma nytt igen.

Men det såg säkert kul ut när den flög iväg:d, synd att man inte såg det :(men jag hörde en duns där ute[:o]
#4 - 8 februari 2011 18:54
Jag jobbade på färjan mellan Oslo och Fredrikshavn... det gungade rätt rejält vill jag lova... hemma hände inget...
#5 - 8 februari 2011 20:23
Det kan jag tänka mig, ca en mil härifrån så flög stalltaket av ett häststall jag avundas inte dom.
#6 - 8 februari 2011 21:02
Här var det lungt, kom bara ca 8 cm kramsnö inatt.
#7 - 9 februari 2011 06:26
Så mysigt med kramsnö.
#8 - 9 februari 2011 07:00
vår studsmatta, diameter 3,6 meter, stod fint lutad mot garaget på baksidan innan stormen.

efter stormen låg den 30 meter bort inne hos grannen, den hade tagit en liten flygtur över en
häck som är 2,50 hög.....

j-a tur att man inte stod i vägen för den när den behagade fly fältet......

.
#9 - 9 februari 2011 10:23
Verkar som om många har blivit av med sina studsmattor, ägaren till djuraffären var ute 4 på natten och hämtade tillbaks sin och surrade fast den och även praktikanten där hade problem med sin, jaja man lär sig väll till nästa gång bara man tror på varningen.
#10 - 9 februari 2011 12:28
Hehe bara jag som orkar plocka isär studsmattan å förvara den nere i källaren?
#11 - 9 februari 2011 13:47
Verkar så

Annons