Klart jag inte heller gillar om samma annons uppdateras efter en halvtimme, men om man skulle uppdatera efter ngn/ngra dagar ser jag inte varför det skulle förstöra för någon annan..
Problemet är ju som ngn skrev innan att folk inte raderar sina annonser när dom är inaktuella. Så läser ngn min annons efter 3-4 dagar tror dom ju redan det jag annonserat ut är sålt.
Detta med annonsforum/annonsplank är endå ngt som drar oerhört mycket folk. Jag vet många som kikar in bara för annonserna, forumet verkar så flummigt å stökit, men annonserna är helt ok. Är man på jakt efter akvarieprodukter/fiskar kikar många på Zoopet, Cikid.se, Firren.com och Blocket. Jag tror tyvärr att Akvarieguiden har tappat annonser sedan dom gjorde om sin sida, men det är ett problem som dom får dras med..
När detta med uppdatering disskuterades tidigare fanns det förslag på max antal annonser/registrerad medlem å annat, men hur som haver så är det fräsha annonser med rätt prisnivå som lockar många besökare till sidan. För att jag ska få sålt det jag annonserar ut vill jag inte sitta och vänta i veckor på att ngn kanske orkar söka igenom alla annonser tillbaka i tiden. Då, efter 3-4 dagar, raderar jag min gamla annons och lägger in en ny, med samma innehåll. Det har gett resultat, när jag inte uppdaterat har jag fått behålla mina grejjer, eller sålt det via annons på annan sida.
Visst skulle det vara bra med en funktion "Annonser sedan sist"/"Aktiva annonser"!!