Ursprungligen skickat av fc25
[quote]Ursprungligen skickat av smulan29
[quote]Ursprungligen skickat av fc25
[quote]Ursprungligen skickat av smulan29
Nu är det så att 3 d bakgrund är en affisch som ser ut som det sticker ut, en helt vanlig plan affisch.Ni då som inte vet vad killen menar kan gå till en zooaffär och be att få kika på en sån bild.
Tekniken och önskat resultat är detsamma oavsett affish (stava?) alltså egentligen skitsamma vilken typ man vill använda den på.
[/quote]Ursäkta mig men vet du vad hyfs är? Klanka ner på stavning , har du inget annat för dig eller?
[/quote]Nej jag ursäktar inte! Ja jag vet absolut vad hyfs är, hur är det själv? Sättet som jag har skrivit det på är ganska vanligt på forum och betyder att jag själv är osäker på hur det stavas. Jag är inte den som klankar ner på stavning i första taget. Vänj dig vid hur forum fungerar innan du hoppar på folk. Jag ber om ursäkt för mitt något ohövliga svar till trådskaparen lite längre upp men jag blir otroligt irriterad när folk klagar på andra när dom har fel själva.
[/quote]Då får jag be om ursäkt..Men jag tog detta som ett påhopp på min stavning. Sen måste jag nog be om ursäkt för jag fattar inte vad han har fel om?? Har du själv sett en sån här 3 d bakgrund? Det har nämligen jag gjort och dessa ser inte ut som dessa andra bakgrunder.