Hur du skrämmer din svärmor

#1 - 2 november 2008 19:58
Jaja ännu en liten fotoattack av mig. Hon uppskattar inte alla insekter kan man säga. Mina svärföräldrar hälsar på och hjälper med lite ditten&datten. Hon ropar: Det är något på golvet. DET hoppar omkring med lite darrig röst.
Är bara en ryggsimmare som är på utflykt men räckte för att skrämma henne rejält. Dom är ju ganska söta ändå. Magen och ryggen. Blixtblänk mm fås på köpet som vanligt.
#2 - 2 november 2008 20:02
eriahl skrev:
Jaja ännu en liten fotoattack av mig. Hon uppskattar inte alla insekter kan man säga. Mina svärföräldrar hälsar på och hjälper med lite ditten&datten. Hon ropar: Det är något på golvet. DET hoppar omkring med lite darrig röst.

Är bara en ryggsimmare som är på utflykt men räckte för att skrämma henne rejält. Dom är ju ganska söta ändå. Magen och ryggen. Blixtblänk mm fås på köpet som vanligt.

Nu vet du i varje fall vad som behövs om det skulle behövas... :D
#3 - 2 november 2008 20:02
Haha :D
#4 - 2 november 2008 20:07
Denna är dock inte så skrämmande i normal storlek, en vanlig husfluga i närbild:

[ATTACH]14842[/ATTACH]
#5 - 2 november 2008 20:09
En fladdermus av något slag ser det ut som på så nära håll. Tänker på "nosen"
#6 - 2 november 2008 20:38
varför var det en ryggsimmare på golvet? har du ett kar med sådana? :)
#7 - 3 november 2008 17:47
Går i plastbackar och baljor men ska ordna till några burkar. Flesta småkrypen ska gå svalt i förrådet. Varför jag har vatteninsekter? Tja man kanske är konstigaste typen här på Zoopet? Vem vet. Men det är väldigt svårt att ha dom tillsammans då en äts av en som äts av en annan och en som äter allt
#8 - 3 november 2008 18:15
Så du har vatteninsekter i burkar i förrådet året om? Låter spännande :)

Annons