Har med intresse följt denna lilla smyg batalj om "rätten att få busa till det i forumet", som jag skulle vilja uttrycka det som figurerar lite här och var i detta forum.
Som tyckare så skulle jag vilja leverera lite synpunkter på det hela.
Jag hoppas det inte är någon torrboll här som är helt emot humoristiska inslag i forumet, för då tror jag att dessa individer bör söka sig någon annanstans. För när ett gäng glada kunskapstörstande fisktokiga personer som oss själva utbyter information så är det dömt att smita in en hel del humor i det hela.
MEN det är också viktigt att behålla en viss del av professionalism på det hela så att de personer som verkligen behöver viktig information också kan hitta det utan att behöva söka igenom hyllmetrar av "runtomkringprat".
För ibland så har forumet används som en regelrätt chat och då tenderar den viktiga informationen drunkna i alla andra inlägg.
Forumet skall vara till för alla, även dem som bara vill hitta nyttig information och givetvis även de som bara vill prata med varandra.
Men då kanske de borde hålla till på lite skilda håll. Såsom i humormania tex.
Jag är den förste att erkänna att jag har skrivit lite onödiga inlägg på fel ställen och jag lovar bättring på den punkten.
Visst ska vi ha roligt i ett forum, men förhoppningsvis inte på andras bekostnad. Vi måste ju respektera varandra även om vi inte delar varandras åsikter till fullo.
"There is a day, place and time for everything!"