Ha ha ha , ja det är tufft att vara uppdaterad, ja som började skriva på ett tangentbord för 7 år sen, det var inte helt lätt.Janne malawi.forum24.se
Haha, ja skrivandet för ens egen del är inte direkt ett problem. Det är mest att varje gång jag loggar in på zoopet så öppnar jag ALLA trådar som är intressanta med nya inlägg i sig. Vilket kan vara allt från 5 till 30 st. Och sen är det bara att börja beta av ;) Men när man jobbar så kan det bli lite pauser ibland, eftersom man ibland måste jobba, och då blir man sån hemsk pucktvåa!
Jag är också helt frälst på Hornbach (Malmö), åtminstone för tillbehör då de både har större utbud och bättre priser än vanliga djuraffärer. Köpte också min sand där (på akvarieavdelningen, gillade inte den de hade på bygg), jättefin och ljus... minns inte exakt vad den kostade, men bra mycket billigare än i akvarieaffär i alla fall! Ska dit i veckan och kolla efter inredning och tillbehör till mitt nystartade :)
Däremot har jag bara köpt fisk där en gång, och alla dog efter typ en vecka - vet inte om det är nån standard därifrån dock så vill inte uttala mig om det.
Det håller jag med om, en hel del tillbehör som är billigt. Köpte en ganska stor rot för ett väldigt litet pris, mycket nöjd! Däremot vill jag inte köpa fiskar därifrån