[QUOTE=Lenmar][QUOTE=brams][QUOTE=Lenmar][QUOTE=brams]
Jupp. det var jag...
vet att det är rörigt som fan nu... halva vår personal är nere i malmö och reder ut en del inför öppnandet av den butiken...
Varför prata du inte med mig?[/QUOTE]
Ha ha!!! :p Hur skall man känna igen dig från detta kortet??? ;)
Nä vet du Brams.... skiter i hittelön od. Jag var så nedrans lycklig över mitt vackra akvarium (och så glad över att inte kundvagnsuppsamlaren körde på mig på utsidan för det gjorde han nästan så tidigt på morronen till trots...) och lyckan håller fortfarande i sig!! Å du e trevlig och Hornbach öppet till åtta så vi har definitivt inte setts för sista gången!! Å ett litet tips till dig för att slippa få med citaten hela tiden: använd knappen "svara" nere till vänster under tråden eller uppe till vänster ovanför tråden.
Trevlig helg!!
Maria[/QUOTE]
Ok,.. kortet är ju grymt ju.... jag har iallafall kollat med min chef å det är ok att vi fixar det i efterhand... om du vill... du kan ju plocka på dig lite tillbehör eller nått!
MEEEN, jag vill ju ha med citaten!, men tack för tippset!
Däremot hittar jag ingen jävla jordglob =)[/QUOTE]
Puh... F*n då har jag ju ingen möjlighet att redigera mina elaka inlägg!! (när du skall hålla på å citera mig hela tiden...:p ) Å snälla nån som kan... Jag har försökt förklara för brams hur han skall få sin zoonen-länk i signaturen till en
länk men jag är nog inte tillräckligt pedagogisk. Nån som kan förklara för honom :D ?[/QUOTE]
hehe,.. varför ska du redigera dina inlägg!??
Ledsen om jag verkar puckad men jag hittar faaan ingen jordglob... det finns ingen!