Hormonökning i karet?!

#1 - 25 december 2006 12:27
Sent på dan före dopparedan råkade jag kika in i ett litet "kikhål" bakom bakgrunden, och vad skådar mitt norra öga? Min, sedan ett tag tillbaka, saknade guldancistrushanne....och en hög med små guldancistrusyngel!!:D Ska dock bli kul att se hur, när och om dom hittar ut därifrån!!! Men hittade hannen in så borde det gå att hitta tillbax ju!!;)
Såg dessutom igårkväll, när jag satt proppmätt i soffan efter att ha ätit för tredje gången, att ena joanjohnsonae-honan tuggade för fullt!:)

Så det blir mycket småttingar in på det nya året, trew-honan tuggar ju för fullt, hon borde spotta nån gång runt årsskiftet....

Näe, undrar om man inte ska gå och småäta lite, man vill ju lixom inte falla ur helt!!!;)

God fortsättning på Er!
Plipp, plopp!
#2 - 25 december 2006 16:58
klart man skall äta - problemet är väl att det oftast är flera meter till köket?
#3 - 25 december 2006 18:30
Men å andra sidan så sägs det ju att motion är bra för kroppen!! :D
#4 - 26 december 2006 08:13
det har du ju rätt i förståss...
#5 - 26 december 2006 08:58
Om man känner att man börjar bli lite övertränad av allt motionerande mellan vardagsrum och kylskåp, så går det ju alltid att knuffa in tv:n och soffan i köket!:D
(Hrm...har kollat med frun nu, det är INTE aktuellt med nån flytt av inventarier. Jag repeterar: Det är ICKE aktuellt med någon flytt av inventarier what so ever!!;))
#6 - 28 december 2006 02:36
Mat och motion.... brrrrr! Vill inte tänka på det så här under julen när man äter sig fet som en XXXXX.

Ville passa på att graulera dig för ynglena!

Annons