Hoppande fiskar! MÅSTE SES

#1 - 1 februari 2006 18:55
Tja.... kolla in filmen sjukastte jag sett skulle inte ha nått i mot att sitta i båten;) SE HELA!

http://www.jesper.nu/out.php?movie=1065
#2 - 1 februari 2006 19:22
Jag förstod inte ett ord av vad dom sa, men jisses vad jag skrattade. :D Galna fiskar!! :p
#3 - 1 februari 2006 19:23
[quote=mam]Jag förstod inte ett ord av vad dom sa, men jisses vad jag skrattade. :D Galna fiskar!! :p[/quote]

samma här garvade så jag inte fick nån luft:P
#4 - 1 februari 2006 19:37
men shit... vad va de för fel på den fisken el ? :p
#5 - 1 februari 2006 19:40
Intressant värre...
Själv tror jag fisken försökte ta insekter som lockades av ljuset.
Jag tyckte man såg en hel del insekter i första början av inslaget innan fisketuren började. Men visst vore detta en utmärkt fiskemetod egentligen.
#6 - 1 februari 2006 22:32
haha:D de va kul men de va synd att han bara lät dom levande fiskarna ligga i båten
#7 - 1 februari 2006 23:08
Det är ett sätt att fiska, fisken lockas av ljuset.

I stilla havet fiskar man bläckfisk genom att lysa upp båtarna extremt mycket.
#8 - 2 februari 2006 09:28
Det var som satan....sikka idiotfiskar...helt vansinnig fiskelycka !
#9 - 2 februari 2006 10:38
Men herregud....jag höll på å dö när jag såg filmen....!
#10 - 2 februari 2006 11:23
Kollade med en kompis som är från Chile, Han tror att det är [SIZE=2][COLOR=black]Portugisiska[/COLOR][/SIZE] och dom pratar om någon fisk som heter Lago fino, stället dom är på heter Porto bonito.
#11 - 3 februari 2006 09:59
Nog för att det såg kul ut men jag tyckte heskt synd om alla fiskar som låg i båten. Jag skulle inte t ex ligga under vatten och försöka ta mej upp utan resultat.
#12 - 6 februari 2006 18:00
OMG!!!

Har dom lagt en elkabel i vattnet eller vad!?
Galet!!!
#13 - 6 februari 2006 18:35
[QUOTE=PlatyYngel]Nog för att det såg kul ut men jag tyckte heskt synd om alla fiskar som låg i båten. Jag skulle inte t ex ligga under vatten och försöka ta mej upp utan resultat.[/QUOTE]

Jo man kan ju tycka att han borde ha brutit nacken av dem men han hade antagligen inte hunnit med det i samma takt som de regnade ner iaf =P
#14 - 6 februari 2006 19:29
...sinnesjukt kul =)

vete faan hur det är med ljuset, tror ni inte det bara är för att kunna se något? han knackade väl på båten lite då och då också om jag fattade rätt? lyssnar på mp3 samtidigt så inte säker men det lät som det. kan även vara fiskar som hoppar på båten och gör ljuden.

hur som helst, tillbaka till det där med ljusen. när vi var i forna juggeland så satte dom upp fiskenät mellar två stolpar på båtarna sen hade dom lampor där och fladdermöss av något slag flög och fastnade, så fick dom sina "vampyrer".

// SeanChai
#15 - 6 februari 2006 20:15
:D haha vad roligt..:p

Annons