Hjortgatans timeout :(

#1 - 12 maj 2004 21:35

Nedanstående går numer att läsa på hjortgatans.se

http://www.hjortgatanszoo.se/main/default/default.cfm

snip-snip-snip
Time out
snip-snip-snip
Efter många om och men så måste vi tyvärr ta time out
Hoppas på att vi snart återkommer.
snip-snip-snip

Frågan man ställer sig , var handla PMDD nu någonstans ??????

#2 - 12 maj 2004 21:45
Mycket tråkigt! Hjortgatans hade alltid ett bra utbud på växter! Var skall man nu vända sig för att få tag i fräscha växter till ett bra pris? Som tur var så köpte jag en laddning pmdd i våras så jag har väl min förbrukning säkrad för de närmaste åren! Man får hoppas det bara är en timeout och att dom kommer igång med nya krafter så småningom. Hjortgatans behövs på akvariemarknaden. Dessutom har jag haft mycket glädje av deras hemsida.
#3 - 12 maj 2004 21:54
Jag håller med om att det är synd. Men jag tror det kan vara nyttigt för dem. Hoppas de snart startar upp igen med samma goda service som de en gång har haft.
#4 - 12 maj 2004 21:54
Vad tråkigt. Sveriges bästa online zoohandel försvinner. Vi får väl hoppas de laddar om och kommer igen.
#5 - 12 maj 2004 21:59
Bara att begklaga.
Synd att det är så dyrt att ha anställda i enskild firma.

Och vilken butik kommer att ta över och kommer den att hålla samma priser? Den som lever får se.
#6 - 13 maj 2004 04:07
Sånt här är hur tråkigt som helst. Kan tänka mig att han har läst en del här på zoopet och känt att med de vissa negativa kritiker som varit här den senaste veckorna, med zoopetare som spyr ut sin galla, gör att han tappar sugen att hjälpa oss kunder. Har man det jobbigt personligen så är ett sånt här forum med de inläggen förrödande.

Jag hoppas att allt ordnar upp sig för honom så han kan fortsätta att serva oss med produkter. Känner mig jäkla knäpp som sitter här och tänker egoistiska tankar om hur jag ska få tag på pmmd sen när det är slut om han inte har kommit igång igen.
#7 - 13 maj 2004 05:19
Jaha och de man betalt in och beställt hur går de med det?
#8 - 13 maj 2004 06:13
Läs vad det står på länken oveb la in.
#9 - 13 maj 2004 07:01
Har gjort de och har mailat till hjortgatanszoo inväntar svar.
#10 - 13 maj 2004 07:19
Aj, det var tråkigt..har bara gott att säga om dem.
Fasiken vart ska man nu handla bra och billiga grejor ifrån?
#11 - 13 maj 2004 08:16
Visst är det tråkigt. Men jag tror också att det var bra, både för dem och för deras kunder. Och de har ju inte sagt att de slår igen för gott, utan verkar som de vill köra igång igen när de återhämtat sig.

Visst har jag och andra varit hårda, men man måste skilja mellan sak och person. Kritiken har varit helt motiverat, det är helt orimligt att vänta flera månader. Sedan har jag förståelse för att de har det jobbigt.

Menar också att Hjortgatan bör se oss som kunder och vi dem som ett företag i första hand, men det verkar som folk här ofta ser Hjortgatan som vänner som hjälper till för att de är snälla. och visst har de varit snälla, men även det är ett problem, för snällhet och för mycket servive blir man också utbränd av i längden.
#12 - 13 maj 2004 16:03
Ursprungligen skickat av Azur

Vad tråkigt. Sveriges bästa online zoohandel försvinner. Vi får väl hoppas de laddar om och kommer igen.

Kan inte sägas bättre!
#13 - 13 maj 2004 16:17
Mer än tråkigt...!
var ska man nu få tag i KNO3?
Behövde det så innerligt mycket...:(:(:(
Tycker också att det har varit lite för mkt gnäll, men man tycker ju synd om ägaren till hjortgatanszoo...kan inte vara skoj att försvinna så här:/
(allmän sorgdag efterlyses)

Mvh En mycket sorgsen akvarist
#14 - 13 maj 2004 16:19
Hej

Jag håller med er att det är trist, träffade kenneth här om veckan när jag var på tur i Herrljunga. Han var ruggit sliten redan då samt en massa annat jobb som hör livet till.
Han kommer igen, var så säkra......
#15 - 13 maj 2004 16:25
Han kommer igen, var så säkra......

Det hoppas jag verkligen!! Kenneth är en oerhört trevlig prick så det känns väldigt tråkigt att det kommit till denna situation.
#16 - 13 maj 2004 20:04
Hej
jag svarade på kritiken. Nu vill jag även tacka för den positiva kritiken. Kul att se att det är några som saknar oss.
Helene
#17 - 13 maj 2004 20:09
Ursprungligen skickat av hjortgatan

Hej

jag svarade på kritiken. Nu vill jag även tacka för den positiva kritiken. Kul att se att det är några som saknar oss.

Helene

Klart vi gör!!! Tack för mailena förresten.

Mvh Marie Jevrem
#18 - 13 maj 2004 20:29
<font color="red">Hoppas verkligen att ni fixar till butiken igen, den var kanon!</font id="red">
#19 - 13 maj 2004 20:39
Ja nog saknar jag er. Redan...
Alltid bra priser, informativ hemsida och snabb service.
Hoppas det öppnar snart och om/när så hopppas jag att det läggs ut medelande här så att man vet att kan kan sända iväg sin order.
#20 - 14 maj 2004 08:43
Givetvis kommer ni igen..
Det måste ni göra annars vet i fn.. vad som händer med oss insöade växt akvarister.
Ser löpsedeln framför mig,
Akvarist tömmer systematiskt alla insjöar runt om i världen i jakten på plantor allt är kaos.

På återseende....
#21 - 14 maj 2004 17:37

Jag ser en annan rubrik dock , 100-tals akvarister snodde säckar med gödningsmedel på "Granngården" i Värtan :)
#22 - 15 maj 2004 09:13
Måste instämma , mycket trist. Tack för den SUPERBA servicen vid mina beställningar. Har ALDRIG haft något att klaga på.

Annons