Första videon jag sett på youtube som fick mig att gråta, Varning se den inte om ni är lika mesig som jag.
&feature=player_embedded" target="_blank">&feature=player_embedded wowilolmoma skrev:Jag vågar inte titta... är det misshandel eller vad är det?
chainy skrev:Han försöker inte para sig med henne - han försöker väcka henne.
Katthanar juckar när de vill para sig. Jag har haft massor av katter och deras kloande betyder inte att de vill para sig. De kloar inte på sin partner - däremot kloar dem när de är glada eller vill ha uppmärksamhet (det senare i detta fall).
Nubi skrev:Simonsaysbaka det var inte riktad mot dig på något sätt, jag förstår bara inte varför man vill lägga upp sånna saker på nätet, varför vill man dela med sig av sånt? Jag är nog gammalmodig av mig.
Finns det inte typ regler på zoopet eller på andra sidor på vad man får och inte får slänga upp på nätet??
Johanski skrev:Ja, låt oss börja censurera minsta lilla som kan vara jobbigt att se på...
Du har ju för övrigt inte ens sett videon.
Nubi skrev:Finns det inte typ regler på zoopet eller på andra sidor på vad man får och inte får slänga upp på nätet??
Nubi skrev:Simonsaysbaka det var inte riktad mot dig på något sätt, jag förstår bara inte varför man vill lägga upp sånna saker på nätet, varför vill man dela med sig av sånt? Jag är nog gammalmodig av mig.
Finns det inte typ regler på zoopet eller på andra sidor på vad man får och inte får slänga upp på nätet??