Hjälp mig hitta...

#1 - 15 december 2009 18:05
... ett akvarium åt brorsan. XD

Han är intresserad av ett sådant här http://www.blocket.se/vasternorrland/Akvarium_med_tillhorande_bord_24892506.htm?ca=2&w=2
Fast inte just det akvariet specifikt. Är det någon som har koll på märke/namn/tillgång?
Låt oss snärja honom också. ; )
#2 - 15 december 2009 18:08
Ett guppyhotell =)
Men se då till att skaffa möbeln till guppyhotell och inte till mollyhotell som på bilden :p

Vi köpte vårt på zooarkaden för övrigt. Möbeln köpte vi på djurkompaniet om jag inte missminner mig ;)
#3 - 15 december 2009 18:26
Ah, så det är två olika. Jag som var säker på att det var ett "set". ^^
Nåväl - det blir till att jaga möbel med andra ord. Guppyhotell finns ju var och varannan stans.

Tack så mycket!
#4 - 15 december 2009 22:36
Det finns "set", dock är det inte den rätta kombinationen på bilden :)

mvh Tim
#6 - 17 december 2009 04:55
Ni är så bra att ha allesammans! ^^
Beställa en hel möbel vet jag inte om varken jag eller kära broder vågar göra, men det blir naturligtvis genast lättare att köpa via djuraffären om man vet vad man ska fråga efter.
Danke, danke!
#7 - 17 december 2009 06:38
Tror Nordh's har inne ett guppyhotell. Har för mig att det kom en sån leverans för några veckor sen... Ska in imorrn (dvs idag, har inte sovit XD) så jag kan kolla om jag kommer ihåg :) Hjärnan börjar bli mosig :s
#8 - 17 december 2009 08:00
Du är för snäll! Alltid trevligt med folk som har koll. Jag skulle tro att han kastar ett getöga i Piteå innan han glider ned till Skellefteå för att handla dock,.
För JAG har då rakt inte tänkt köpa det åt honom, oavsett hur snäll han varit i år. ; )

Mosiga hjärnor är en folksjukdom är jag rädd. ^^
#9 - 17 december 2009 08:18
I Pite? Vad finns det där? Nordh's har ju lagt ner där ;)
#10 - 17 december 2009 08:32
*Skrockar* Poäng. Men jag skulle tro att affärn uppe på kullen (mycket specifikt) har sådana saker hemma.
Hur som helst får du gärna se efter så ska jag hälsa honom var det finns någonstans. Det skadar aldrig. Han kör ju volvo (brum brum ) många mil om dagen ändå. ^^
#11 - 17 december 2009 13:00
Jo han hade inne ett sånt här, kan det vara 32 liter :p Jag kom inte ihåg att fråga om pris :s Uppe dygnet runt duvet [:o] Kan iofs skicka ett sms till tomas om det är viktigt med pris :)

Annons