Har du läst Google användaravtal? Uppmaning till klick leder till avstängning och google är mycket strängare än andra företag. Inte bra att göra en sådan här tråd. :(
Förlåt att jag låter sur. Vill bara inte att ditt konto ska förlorat för du får inte tillbaka pengarna som finns på kontot och kan typ aldrig mer göra något nytt.
Ett gäng klick för seglingen! Gillar ju oxå att segla men har aldrig gjort det i minusgrader.. Låter f.. så kallt! Skulle vara kul om du rapporterade här hur det gick.Och lycka till!
Ja det är nog bäst att försöka sopa igen alla spår innan någon rapporerar det hela.
Som sagt att bli avstängd från adsense är inte svårt. Tex ifall du vill förstöra för någon kan du bara "damp"klicka på hans annonser så är chansen ganska stor att han blir avstängd. Vissa blir bara avstängda utan någon förvarning och det är inte det lättaste att ta kontakt med google. De hänvisar ju alltid bara till sina hjälpsidor...
Nja jag försökte ju klaga lite på google supporten mellan raderna. De är ju sjukt att ett sådant stort företag som google inte kan ha en vettig support. Hade dock varit kul att jobba för google när man ser alla bilder på hur det ser ut på deras arbetsplats. :)
Vet inte om du blev sur på mig nu men jag försökte bara varna dig. I detta fallet är det ju fusk men att bli avstängd på livstid utan dom är inte kul.