Jag blir så nervös, jag får ett sammanbrott, HJÄLP! (Och så är jag extremt glad också.)
Har mitt akvarium hos min mamma, så jag kan typ bara titta till det en gång om dagen. Utan att jag hade gjort det idag åkte jag iväg och köpte nya fiskar till mitt akvarium, eftersom där nu bara bor två palettciklider och en fjärilsciklid. Kommer till mamma med tre påsar innehållande fyra malar, tre fjärilsciklider och tio sebrafiskar. Plus en stor rot, som jag tänkte kränga ner bland allt annat. (Tänkte då passa på att möblera om i akvariumet, eftersom jag har hört att man ska göra det när man släpper i nya fiskar till revirhävdande fiskar.) I alla fall, här är man beredd att släppa ner de små liven, så jag upptäcker att det simmar små yngel under min ena palettciklid. Vad ska jag göra? Har bara ett till akvarium, och där går en sjuk mal, så där vågar jag väl inte släppa ner fiskarna? VAD SKA JAG GÖRA?! Jag kan inte sluta skaka av chocken, hennes små yngel måste till varje pris överleva. (Men det måste mina nya fiskar med.)