[LEFT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]...jag har totalt kört fast i fiskträsket![/COLOR][/SIZE][/FONT][/LEFT]
[LEFT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Jag bara velar fram och tillbaka, vet inte vad jag ska plocka i mitt 160 l. [/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Det finns ju så himla många vackra fiskar.[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Just nu har jag bara ett dvärggurami par, fem black molly och fem pansarmalar(kommer att köpa fler) och det känns lite tomt.[/COLOR][/SIZE][/FONT][/LEFT]
[LEFT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Jag skulle gärna ha marmorgurami 1hane+2honor, skulle det funka eller blir akvariet för litet?[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Eller ska jag ha fler dvärgguramis? Rubingurami? Marmorgurami? Hur många?[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]+ någon stimfisk, men vilken?:confused:[/COLOR][/SIZE][/FONT][/LEFT]
[LEFT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Hur gör jag med mina mollys...jag har sett att dom är på dvärgguramisarna och liksom "noppar" på dom. Ska jag flytta dom till ett annat akvarium?[/COLOR][/SIZE][/FONT][/LEFT]
[LEFT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Kom med förslag...jag bara går omkring i fiskaffären och tittar på alla fiskar...kan inte bestämma mig vad jag vill ha. [/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Skulle nog behöva fler akvarium. :D[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkslateblue]Jag är ganska ny på det här och jag vill ju att fiskarna ska trivas och må bra. [/COLOR][/SIZE][/FONT][/LEFT]