Heroes

#1 - 14 september 2007 22:07
Tja! Jag undrar bara om det är någon här som kollar på Heroes och isåfall vad ni tycker om det?? Själv älskar ja det;D tycker det e skit bra!! Det är rätt likt Lost, men det va lika bra. Sen undrar ja vilken av hjältarna som är eran favorit? Jag tycker Claire är absolut coolats:) (Tjejen som läker sig sjäv) Och han som målar tavlorna.:D

//Julle
#2 - 15 september 2007 11:26
Jo det är en skitbra serie!
Hoppas bara att det kommer en andra säsong, nån som vet?
Exakt var är heroes likt lost?
favorithjälte... jadu... hmm... det måste ju vara... njae... vet inte riktigt... kanske... nej du, jag kommer inte på vem som är min favorit!
Men jag vet vem som inte är min favorit iaf! Suresh, tycker han är ganska dålig och läser förbannat mycket direkt ur manus..

/Hans

Edit: Kom på vem som nog är min favorit! Haitiern, men han har inte kommit in i serien än va? Inte dom avsnitten som går på tv iaf..
#3 - 15 september 2007 12:41
[quote=battalionP;1020884]
Exakt var är heroes likt lost?
quote]
Typ på många ställen.
Det är massa gåtor man måste lösa, vilket får en att fatta mer då.
Handlar om en speciell grupp människor.
Varje pogram e as bra;) precis som i Lost.
Med mera!
Men har du/ni märkt det tecknet som kommer upp över allt:P Rätt coolt när man ser det. Den har varit på bla. den bärbara datan som han från indien hade. och på halsbandet på den svarta killen på baren.:D
Bilagor:
#4 - 15 september 2007 12:44
nej det har jag inte märkt! måste jag tänka på nästa gång jag ser det!

Vill du veta en hemlis om han på baren?;)

/Hans
#5 - 15 september 2007 12:47
Jag tycker heroes är skitbra, mycket intressantare och roligare än lost!

Ser det dock inte på tv utan har dem nerladdade, bara tre avsnitt kvar (A)

Favorithjälte? Måste vara Peter Petrelli och han som läser tankar ^^
#6 - 15 september 2007 13:06
battalionP skrev:
nej det har jag inte märkt! måste jag tänka på nästa gång jag ser det!

Vill du veta en hemlis om han på baren?;)

/Hans

JAJA;D vadå????:D
#7 - 15 september 2007 16:26
Han den mörka alltså..
nej ska inte avslöja för mycket men han har en ganska, för att inte säga väldigt viktig, för att inte dra till med nästan den viktigaste rollen i serien en bit framåt.
Nu blir du inte nyfiken va;)

/Hans
#8 - 15 september 2007 19:47
battalionP skrev:
Han den mörka alltså..

nej ska inte avslöja för mycket men han har en ganska, för att inte säga väldigt viktig, för att inte dra till med nästan den viktigaste rollen i serien en bit framåt.

Nu blir du inte nyfiken va;)

/Hans

JA!!! Säg nu för F*N!!;D sägsägsäg:D
#9 - 16 september 2007 06:07
Mmm ser också på denna serien. Egentligen ville jag inte fastna i ett nytt "lost träsk" men men nu är man fast ;)
Tycker japanen är rolig :) men jag tycker synd om alla med dessa egenskaper..
#10 - 16 september 2007 09:08
solbacka skrev:
Mmm ser också på denna serien. Egentligen ville jag inte fastna i ett nytt "lost träsk" men men nu är man fast ;)

Tycker japanen är rolig :) men jag tycker synd om alla med dessa egenskaper..

Ja hade gärna varit en av dom;) hehe
#11 - 16 september 2007 09:19
Julle* skrev:
Tja! Jag undrar bara om det är någon här som kollar på Heroes och isåfall vad ni tycker om det?? Själv älskar ja det;D tycker det e skit bra!! Det är rätt likt Lost, men det va lika bra. Sen undrar ja vilken av hjältarna som är eran favorit? Jag tycker Claire är absolut coolats:) (Tjejen som läker sig sjäv) Och han som målar tavlorna.:D

//Julle

Hahaha, ja såklart, du gillar ju killar med långt hår;)

Jag tycker heroes är skitbra, nästan bättre än lost.. Favoriten är väl japanen.
Kul att det handlar om många personer med olika krafter och inte bara om en, det gör att man inte tröttnar på programmet.
#12 - 16 september 2007 09:24
Vic skrev:
Hahaha, ja såklart, du gillar ju killar med långt hår;)

Ja precis;) hehe ne men så jävla fräckt att han kan göra det:D
#13 - 16 september 2007 16:18
Julle* skrev:
Ja precis;) hehe ne men så jävla fräckt att han kan göra det:D

Njae, känns enna som ett tråkigt liv.. Jag skulle vilja vara han som kan flyga:)
#14 - 16 september 2007 17:40
Vic skrev:
Jag skulle vilja vara han som kan flyga:)

Ja men han är ju politiker så där sjönk han i mina ögon;)

/Hans
Guest
#15 - 16 september 2007 17:47
Pallade bara med 15 minuter av denna serie, fick nog när en tjej hoppade från 20 meters höjd rakt ner i backen och sedan ställde sig upp.

Nä alldeles för overkligt för min del
#16 - 16 september 2007 18:17
Lutt, då ser du inte på lost heller va?

/Hans
#17 - 16 september 2007 18:23
En overklig serie är en bra serie:)
Bilagor:
Maffia666
#18 - 16 september 2007 18:30
Vic skrev:
En overklig serie är en bra serie:)
Har aldrig sett Heroes, men följt Lost hela tiden. Och det är så j-vla skönt att fly från verkligheten ibland med overkliga serier. Måste kolla upp Heroes låter spännande.;)
Guest
#19 - 16 september 2007 18:56
battalionP skrev:
Lutt, då ser du inte på lost heller va?

/Hans

Jo jag kollade på de första avsnitten men ja pallade inte med det sen efter att ha missat några avsnitt.

Jag är inte så för serier heller så. Men det jag såg av Heroes var stundtals bra.

Är inte detta en "gammal" serie för jag har för mig att jag såg nått avsnitt i våras på canal+ eller nått sånt
#20 - 16 september 2007 19:41
[COLOR=blue]Jag får nog ta och se ett avsnitt, eller har jag missat för mycket? Aja, jag är inget Lost-fan, så det kanske inte gör något om jag missar denna serien heller!;)[/COLOR]
#21 - 17 september 2007 11:54
Andra säsongen av det börjar i USA nu snart, så det kommer en fortsättning på det med!
En av få serier jag har fastnat för!
Bilagor:
#22 - 17 september 2007 13:50
Maffia666 skrev:
Har aldrig sett Heroes, men följt Lost hela tiden. Och det är så j-vla skönt att fly från verkligheten ibland med overkliga serier. Måste kolla upp Heroes låter spännande.;)

Precis va jag menar;) Jo gör det!!
Guest
#23 - 17 september 2007 23:51
Jag har sett starten, verkar ju bra så här långt. :)
Är väl bara rädd för att den blir just som Lost, den tar aldrig slut!
(Jo Lost tog ju slut, men vem orkar titta så länge??)
En bra serie som skall trollbinda och som bör följas skall helst ha 3 och max ha 8 avsnitt!
För annars så blir det teven som styr..Vilket jag aldrig kommer acceptera...
Guest
#24 - 12 december 2007 23:34
He he he,,,fick äta upp det ganska så direkt!
(Även om jag inte följer det på teve)
Serien blir bara bättre för varje avsnitt, och jag skäms inte för att jag följer den.;)
admin
Christian Alfredsson
#25 - 13 december 2007 06:39
Den är grymt bra. Gårddagens avsnitt var fantastiskt.
#26 - 13 december 2007 06:52
Vilket avsnitt är det som går i Sverige nu? Vilken Kanal?
Måste ju se så man inte missar något ifall man kan se den här. Annars så är det nedladdat som gäller för mig också, man vill ju veta mer och är för nyfiken för at vänta :)
#27 - 13 december 2007 07:50
Koksalt skrev:
Vilket avsnitt är det som går i Sverige nu? Vilken Kanal?

Måste ju se så man inte missar något ifall man kan se den här. Annars så är det nedladdat som gäller för mig också, man vill ju veta mer och är för nyfiken för at vänta :)

I går visades avsnitt 20 (av 23) i TV4. Hiro är den klart skönaste hjälten[:-29]
#28 - 13 december 2007 09:43
jag vet inte, jag tycker nog att denna säsong har tappat lite jämfört med säsong ett. Jag hoppas dock att den tar sig tills i vår då säsong två fortsätter. Det känns som att det finns bra öppningar nu att jobba vidare på.

Tv serier som gör sån här succé löper dock den stora faran att bara bli stora pengamaskiner och att storyn späs ut över 5 säsonger istället för 1 eller 2. Som Prison Break har råkat ut för tillexempel...
#29 - 13 december 2007 09:50
Läster precis detta. Manusförfattarnas strejk kan kanske ställa till det för Heroes.

NBC's Heroes is preparing for the worst. According to TVGuide.com, the superhero drama is reshooting the final episode of the season's first half--also known as Volume One or "Generations."

Originally scheduled for multiple volumes, the second season of the drama may be halved, and the reshooting of the December 3 episode is designed to wrap things up nicely...by transforming the episode into a potential season finale rather than a midseason cliffhanger. The strike was allegedly also the cause of the indefinite postponement of the Heroes: Origins spin-off.
#30 - 13 december 2007 10:29
jag vet inte, jag tycker nog att denna säsong har tappat lite jämfört med säsong ett. Jag hoppas dock att den tar sig tills i vår då säsong två fortsätter. Det känns som att det finns bra öppningar nu att jobba vidare på.

Jag tycker den håller samma klass även i början av S2, har hunnit till avsnitt 10 på 2:a säsongen och det ser bra ut även fortsättningsvis! :)
#31 - 13 december 2007 11:18
Heroes är faktiskt ett datorspel. Och jag tycker det är jättebra, för väljer man det lättaste så anfaller fienderna aldrig en. Jag hade det spelet innan. Men när jag åkte till Australien var det någon som passade på att stjäla det. STJÄLA DET!!!
#32 - 13 december 2007 13:20
Jag måste väl få skilja mig lite från mängden och erkänna att jag absolut inte tål Heroes, trots att jag kämpat mig igenom 14 avsnitt för pojkvännens skull, han avgudar den totalt.

Jag tycker den är medioker, tråkig och ganska olidlig :S Lost har jag sett 15 minuter av ungefär, efter att den där snubben räddat folk till höger och vänster så tröttnade jag för det var så löjligt.

Men jag menar inte på något sätt att ni som gillar serien har fel, själv var jag tokig i Star Trek och Arkiv X när dom gick, men efter det har jag inte följt någon serie, föruom South Park och Family Guy på webben förstås - nu när jag inte har tv längre ;)
#33 - 13 december 2007 14:47
Var hittade du family guy på nätet???
Jag har blivit sjukt beroende av det.

Heroes känns fö som om man kan hoppa in i lite då och då och ändå inte missa något.
#34 - 14 december 2007 16:07
Jga försöker följa heroes men knappast slaviskt, det är tydligen en ganska "hoppbar" serie,, klara favvon är sylar!
#35 - 14 december 2007 20:40
Följer man inte Heroes är man ju lost... :p

Serien ligger dock och väger lite på gränsen (den som Twin Peaks en gång i tiden tyvärr klev över) mellan att vara kanooon och utflippad. Förnärvarande är betyget [:-58]

Annons