Herkules!

#1 - 19 november 2009 19:46
Varit hos tandläkaren och fått fixat några lossade lagningar. Värker rejält i munnen efter diverse borrning och annat. Tur man hann med att trots trafiken ta sig till Herkules innan de stängde! Trösthandla lite ;)

Eftersom tre [COLOR="darkslategray"]Vinkeltetror[/COLOR] redan har blivit uppätna köpte jag tjugo ytterliggare (dyr fiskmat) in till sovrummet och 400-karet där.
Dessutom sex [COLOR="DarkSlateGray"]Nyckelhålsciklider[/COLOR] som tillägg till de jag redan hade.

Till vardagsrummet och 450-karet blev det tjugo [COLOR="purple"]Glödbandstetror[/COLOR], ett par [COLOR="Purple"]Kakaduaciklider[/COLOR] och avslutningsvis fem nya [COLOR="Purple"]Skalarer[/COLOR].

Lagom shoppingtur för att pigga upp i ösregnet :D :D :D
(kan nu bara tandvärken gå över också så...)

För övrigt anser jag att Stenungsund borde få en egen akvarieaffär! [:-160]
#2 - 19 november 2009 19:58
Alla är tydligen inte lika pank som jag efter ett tandläkarbesök (blir ingen shopingrunda här inte) :d...
#3 - 20 november 2009 09:39
Det var ingen dålig tröst-shopping-runda ;)

Blev lite avis där på både cikliderna och skalarerna så du kan vara lite öm någon dag utan att jag känner medlidande :D Hehe

Några planer på odling eller blir det isåfall bara en bonus?
#4 - 20 november 2009 10:29
*rys* Hatar borrning... har lagat div. tänder som yngre men som vuxen har jag endast haft lite tandsten. Klarat mig superb genom vuxna åren!!! :D Var ingen dålig in handling du gjort. Och när kommer bilderna???
#5 - 20 november 2009 21:56
bev herkules eller tandäkarräkningen värst?
#6 - 20 november 2009 22:29
Man måste ju ha ett akvarie-konto. Det trodde jag alla hade? :rolleyes:

Eventuell odling blir ren bonus, skaffar dem för att jag vill ha dem, gillar dem och tycker de är snygga och intressanta. Foton? Varså god att kom hem och fota! :D

Annons