Henke till Manchester United

#1 - 1 december 2006 11:44
Enligt skånska färska medier så ska Henrik Larsson efter nyår spela i europas bästa klubblag i fotboll !!

Henke till manchester united alltså :) !

En dröm jag haft sedan 90-talet att se henke i man utd har gått i uppfyllelse.
#2 - 1 december 2006 11:54
det är synd att han inte spelade där när jag bodde i manchester och hade årskort på "executive lounge" på old trafford.......
#3 - 1 december 2006 11:57
Ja men hallå, ska inte den "gamla" gubben ta en paus och ägna sitt liv att ta del lugnt med familjen???
Göra lite reklam för länsförsäkringar och bara glassa???
Nej då bara spela fotboll och fördärva sig helt och hållet, trevlig smärta han kommer att ha i sin kropp när han blir gammal :(
#4 - 1 december 2006 14:11
henke har väl inte haft särskilte mycket skador så varför skulle han fördärva sej helt?
Men de ska bli kul att se om han få göra några innhopp.
#5 - 1 december 2006 14:25
Jag trodde inte att han skulle komma tillbaka efter sin stora knäskada (kommer inte ihåg år) Han borde sluta då. Han har spelat fotboll på elit nivå i över 10 år och då känns det nog...
#6 - 1 december 2006 14:29
drd skrev:
Enligt skånska färska medier så ska Henrik Larsson efter nyår spela i europas bästa lubblag i fotboll !!

Henke till manchester united alltså :) !

Europas bästa klubblag kan jag inte hålla med om kanske ETT AV Europas bästa klubblag det bästa är ändå Chelsea det får vi inte komma ifrån:D men det är roliigt för han en enorm tillgång kommer han att vara för Manchester:)
#7 - 1 december 2006 14:40
drd skrev:
Enligt skånska färska medier så ska Henrik Larsson efter nyår spela i europas bästa lubblag i fotboll !!

Det är väl där han spelar när han inte lånas ut till Man U ;).
#8 - 1 december 2006 14:43
Micke skrev:
:D :D
#9 - 1 december 2006 15:26
Micke skrev:

*ASG*

bra den Micke :D
#10 - 2 december 2006 09:13
drd skrev:

Förhoppningsvis kan du gå och se Manchester U möta Helsingborgs IF med Henke på Olympia nästa år. Enligt Helsingborgs Dagblad pågår förhandlingar om en macth nästa år när HIF har 100-års jubileum.
#11 - 2 december 2006 09:23
Det ska jag lätt göra om det ska bli av ! :)

Annars är planen att jag och en polare ska över i januari och glo på man utd mot liverpool på Old Trafford !
#12 - 3 december 2006 08:33
Micke skrev:

Vadå? Spelar Henke i AIK?;)
#13 - 3 december 2006 22:13
drd skrev:
Det ska jag lätt göra om det ska bli av ! :)

Annars är planen att jag och en polare ska över i januari och glo på man utd mot liverpool på Old Trafford !

Du menar Shitfield va? Eller kanske e det reserverna? United spelade mot Boringpool för ett par veckor sen på Old Trafford. Scholseys 500:de match för klubben. 2-0. Scholes o Rio. Dessutom möter inte United Liverpool förrens 3/3 :P.
Här e schemat för januari:
[CENTER]1/1[/CENTER]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1]Newcastle - Man Utd [/SIZE][/FONT][CENTER]18.15
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][B][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][B][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][B][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/FONT][/B][/SIZE][/FONT][/FONT][/B][/SIZE][/FONT][/B][/SIZE][/FONT]
6/1[/CENTER]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1]United - Aston Villa (FA-cupen, omg. 3)[/SIZE][/FONT][CENTER]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][B][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][/SIZE][/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT][/B][/SIZE][/FONT]
13/1[/CENTER]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1]Man Utd - Aston Villa [/SIZE][/FONT][CENTER]

21/1[/CENTER]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1]Arsenal - Man Utd [/SIZE][/FONT][CENTER]17.00
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][B][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1][/SIZE][/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT][/B][/SIZE][/FONT]
27/1[/CENTER]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1]FA-cupen, omg.4 [/SIZE][/FONT][CENTER]

31/1[/CENTER]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1]Man Utd - Watford [/SIZE][/FONT][CENTER]20.45[/CENTER]

[LEFT]Henke kan vara bra. Behövs lite bredd till truppen så Saha o Rooney får vilas lite. Hoppas Solskjaer o Rossi får spela lite också. Vi får hoppas han gör ett bra jobb för klubben så vinner tillbaka våran trofé.
Anyway, Top Of The League!

We love United we do....[/LEFT]
[CENTER]
[/CENTER]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1]
[/SIZE][/FONT]
#14 - 4 december 2006 04:45
Hmm...var visst felinformerad om leverpölsmatchen :mad:

Jaja whatever kanske blir en match mot Villa i cupen då som hägrar istället.
#15 - 4 december 2006 06:23
riktigt najs henke :) ,
#16 - 5 december 2006 13:12
drd skrev:
Hmm...var visst felinformerad om leverpölsmatchen :mad:

Jaja whatever kanske blir en match mot Villa i cupen då som hägrar istället.

Inte illa det heller. Old Trafford är verkligen gigantisk och när hela publiken kommer igång, då blir det lätt ett par decibel. Tror det låter mer och ser mäktigare nu med dom nya quadrantsen.

Dessutom tror jag inte du skulle kunnat få tag till Pool biljetter ändå, kanske utanför arenan och då få hosta upp en och annan tusenlapp. Pool matchen är ju säsongens match och biljetterna till den försvinner snabbt.
#17 - 7 januari 2007 18:50
[FONT=Comic Sans MS]Shit vilken hit det var att se henke på "The theater of dreams" ![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Och vilket nice mååååååål han levererade i 55:e minuten :D[/FONT]
#18 - 7 januari 2007 19:00
The king of king's. Synd att han inte petade in de andra chanserna. Vändningen var grym.
#19 - 7 januari 2007 19:03
booooring!!!!
är det inte lite barnsligt när en gubbe som henke jagar en boll hela tiden? ;)
#20 - 7 januari 2007 19:04
booooring!!!!

är det inte lite barnsligt när en gubbe som henke jagar en boll hela tiden? ;)

Jo, men jag är inte vuxen än ;)
#21 - 7 januari 2007 19:51
Jo, men jag är inte vuxen än ;)

Vem blir det bland oss killar/män?
Det är bara leksakerna som blir dyrare *asg*:D

Annons