Hej hej! Annie heter jag. Är rätt så ny här, även om jag har varit medlem länge här så glömdes sidan bort och kom på att jag hade ett konto här (när jag försökte göra ett nytt konto^^). Så jag hoppas att ni är snälla och säger till om jag skulle göra eller skriva något fel!
Annie heter jag då och är en 26 årig tjej. Bor i Bollnäs som ligger i Gävleborgslän.
Mina intressen är då djur och natur. Är uppväxt med alla möjliga djur, djuruppfödningar, djurhem/djurskydd, djuraffär, mm. Djuren har även funnits där under svåra tider, så de står mig närmare om hjärtat än vad människan gör - då jag tycker att de flesta människor är idioter. =) Jag har även andra intressen så som det mesta som har med Japan att göra så som anime, manga, j-musik, j-konserter, j-drama, japanska språket, osv. Även intresserad utav Korea och det koreanska språket, k-musik och k-drama. Även lite andra ställen och språk i östasien. Det är en stor dröm att åka dit och lära sig språken och se sig om. Mera intressen är att spela spel så som vanligt sällskap spel och tvspel och dataspel, tycker även om att lana. Film och musik funkar väldigt ofta det med. Gymma, umgås med vänner och familj och ja, hittar på saker och ting. Är inte så mycket för att festa - men det händer välla någon gång om året. Tycker även om att läsa, och mycket annat här i livet som jag tycker om.
Jag tycker även om piercingar och har piercingar i öronen, näsa och tunga. Har även två ärr på varsina ögonbryn efter piercingar. Tatueringar ser jag även fram emot att skaffa i framtiden. Då man är rikare! =)
Större delen av mitt liv har varit en stor kamp. Med sjukdomar och andra svårigheter. Jag har sjukdomen dystymi och personlighetsstörning UNS. Jag har även haft pcos, tumör och en massa annat. Mitt liv har varit en hård kamp med många
motgångar (mobbing, självskadebeetende, dumma människor runt om, osv). Men jag lever än idag tack vare djuren. <3 Men nu för tiden så ser jag positivt och ser frammåt i livet. Och ja, jag mår toppen. Men även jag har jobbiga svackor mellan varven.
Skriv och fråga om det är något, vet inte vad mera jag ska skriva. Ha det gött! Tjao!