Läste i din dagbok att du gärna vill ha tag på jordätare. (eller större lägenhet för att få in fler akvarium för att få plats med jordätare). Ett tipps är att titta in på Sandby Ciklidhobby på vägen till danmark. På sista tiden har det alltid funnits fräcka VF jordätare inne. Förra hösten kom Balzani, Satanoperca Dameon,Biotodoma cupido,Biotodoma wavrini,Satanoperca leucosticta
och Acarichthys heckelli in med reservation för att mitt minne inte är perfekt. Till detta kommer ytterligare några arter odlade fiskar. Jag har inte kollat vad som kommit in nu under september men senast jag var där hade de inne odlade Balzani från två olika odlare. Balzanin verkar bli ganska vanlig den finns oxå till salu på akvarietjänst i Malmö och finns med på simonstorps grossistlista. Det är ju egentligen inte så konstigt eftersom det är en otroligt charmig fisk.
Ber om ursäkt om jag gör för mycket reklam på forumet. Jag tycker dock att det är roligare att framhäva de butiker jag tycker är bra istället för att kritisera dem jag tycker är dåliga.
Mvh
olof