häxmal försvunnen?

#1 - 3 september 2008 15:01
vår mal har försvunnit, å jag har vänt på varenda sten å rot men ingenting..

jag var bortrest i helgen å körde med såna här "weekend" pellets
men har inte den sen i fredags

kan den ha blivit uppäten av mina andra fiskar? isåfall borde det inte finnas några "rester" kvar?
dom andra fiskar jag har är 3 guramis,1 kampfisk hona å 1 pekoltia mal.

tacksam för svar ;) hälsningar ett ledsamt par :confused:
Guest
#2 - 3 september 2008 16:31
Kolla riktigt noga i gruset, så här älskade mina att göra;):D
" target="_blank">
Bilagor:
#3 - 3 september 2008 17:08
ok tack för tipset! fast... vi har rätt så grov sand engelsk sjösten tror jag att det är och malen är rätt så liten typ 5-6cm, jag menar verkar lite tungt å bökit för honom att gräva ner sig i det? eller dom kanske gör det? jag är rätt så ny med akvarium [:o]
Guest
#4 - 3 september 2008 17:32
ok tack för tipset! fast... vi har rätt så grov sand engelsk sjösten tror jag att det är och malen är rätt så liten typ 5-6cm, jag menar verkar lite tungt å bökit för honom att gräva ner sig i det? eller dom kanske gör det? jag är rätt så ny med akvarium [:o]

Det kan dom säkert göra.

Posta gärna hur det har gått sen.
#5 - 7 september 2008 12:24
äntligen är han tillbaka å vid liv! hade faktist gett upp hoppet idag..

jag å tjejen var å handlade en elefantfisk å lite nya växter idag, å när vi kom hem å skulle sätta i den så såg jag malens stjärtfena sticka ut ur filtrets utblås, helt säker på att den var död drog jag ut å tänkte slänga honom men då sprätta han till å lyckades hamna på golvet! (riktig cirkus här hemma) men nu är han i igen å verkar iaf må bra vad jag kan se.. lite blek på huvudet dok men men är iaf super glad att ha fått tillbax han!

:D:D å nu är han döpt till daredevil!

Annons