Eftersom jag fick ett mail om att det skrivs om mig på Zoopet så blev jag ju tvungen att surfa in här och kolla vad som står på.
Får väl reda ut ett o annat då.
1. Jag är inte Ulf P. om nån nu tror det. För några år sedan begärde jag att bli avregistrerad av anledningar som är mina personliga, jag hade då användarnamnet "Hasse_H" och inget annat. Mina inlägg blev möjligen "n/a" efter det, men det vet jag inte. Efter det har jag fått förklaringen av Christian att i medlemsdatabasen fanns mitt användarnamn kopplat till ett IDnr som blev ledigt och när en Ulf P sedan registrerade sig så blev dennes användarid kopplat till ett ledigt IDnr, som råkade vara mitt gamla. På köpet fick "Ulf P" ca 1400 inlägg från start som jag hade skrivit under mitt namn "Hasse_H". Hängde ni med?
2. Petnym skriver: "Som något slags tarvligt sista försök att sänka forumet innan man försvinner... Som ett slags barnslig "big-brother exit"."
Tja, vad ska man säga. Jag har inget emot Zoopet alls, tvärtom tycker jag att jag har försökt vara aktiv i uppstarten av "nya Zoopet" och kommit med konstruktiv feedback till K & C när jag haft sådan. Så Petnym, jag vet inte varför du fått den uppfattningen och ärligt talat struntar jag i det eftersom jag inte känner dig och du inte mig heller och så lär det med all sannolikhet förbli. För övrigt vet jag inget om Big Brother eftersom det är totalt ointressant för mig.
Annars måste jag säga att jag blir lite rörd av det ni skriver, känns ju trevligt att vara saknad :). Även om jag tycker det är snudd på pinsamt, maila mig hellre om ni vill veta nåt...har väl en inte helt obekant mailadress som vem som helst kan lura ut om ni letar i forumet...
Och för att ni som undrar ska sluta ligga sömnlösa på nätterna ;) så är det så att jag mår alldeles utmärkt men mina prioriteringar ligger på annat håll idag. Jag har ett fungerande akvarium kvar, även om jag inte har nåt större utrymme för det intresset idag. Jag har ett arbete som kräver mycket av mitt engagemang, reser runt en hel del, jobbar ofta 10-12 timmars dagar och den fritid som blir över lägger jag främst på min familj.
Ni som mailat, jag mailar er tillbaka... :)
En en underbar påsk alla!
/Hasse